Friday, September 9, 2011

Väga hea hüppetrenn oli, kuigi ma panin ise lõpuks ikka väga julmalt pange. :D Aga pm suutsin saada hea rütmi ja nägin suht hästi sammu, kuni viimase parkuurini :D Ja üle pika aja hüppasin kõrgemaid ka ja ühe okseri peal paugutas jälle nii hullult, korra viskas isegi sadulast välja veits, i can no ride. :D Igaljuhul aga siis ma ühele süsteemile ja lattaiale ei saanud üldseüldseüldse pihta ja siis kuna süsteemi esimesele ei tulnud välja, siis vahe jäi rämedalt juraks, ja siis korra pidin ta isegi vahele seisma võtma, sest see oleks niiiiiiiiiiiiiii haigest kohast tulnud ja see oli päääris kõrge ikka.
Siis Rintsu ütles mulle, et ma olen debiilik(ok, mitte päris) ja et sellisel kõrgusel ma ei saa endale lubada 2x järjest eksimist ja siis sain lõpuks enam-vähem okeiks.
Igaljuhul see oli paljupalju parem kui eelmine hüppetrenn, minu jaoks.
Ja mulle ikka meeldib Rintsu hobusesõbralik lähenemine väga-väga.

No comments: