Monday, September 12, 2011

Täna oli Rintsu.
Mul olid käed ja õlad täiega väsinud ja siis pidin hullult keskenduma, et ma hoiaksin ikka pehmet kontakti aga ta oli ikka selline kahtlane. Traav hakkas paremaks juba minema aga siis ütles Rintsu, et tehke galopp ära. Tegin siis Rintsu ütles, et ma sõidaks rohkem edasi ja annaks talle piitsapiitsa veits ( seda ta tegelikult ei öelnud :D) ja siis et ma võiksin ikka kannustega sõita jaaa et ma teen kätega hälvarlusi. Enivei, siis hakkasime jalavahetusi tegema üle lati alguses, kohe esimese korraga tegi, täiega tubli :D Lõpuk siis proovisin ilma latita ka ja tegi, küll rahmeldas ja nii aga no ma ise tõmblesin seal ja esimene kord ka alles, aga TA TEGI ehk siis polegi lootusetu.
Sõitsin veel lõputraavi ja hoidsin käsi normaalselt ja painutasi ja värki ja ta läks täiegatäiega heaks.
Kirp ajas mind närvi täna, sest ta jobutas aga lõpuks oli ok.

No comments: