Saturday, September 17, 2011

Reedene trenn oli suht ulme. Ta oli enne grupis käinud ja ma sõitsin suht kottpimedas, kuna ma for some reason ei saanud platsi peal tulesid põlema ja siis ta passis rämedalt ja ei julgenud väga painutada ega ratsmesse minna, sest ta tahtis kogu aeg välja vahtida. Sõitsin nii kaua, kuni sain suht okeiks ja pidin temaga ikka päris palju kaklema, aga mul oli vaja ta ju korda saada enne võistlusi.
Laupäeval esimeses soojenduses üllatas, galopp ei olnudki väga hull. Ta ei olnud algusest peale hea, aga sain täiesti okeiks. Hüppas suht normaalselt, ei midagi imelist aga hullu ka polnud. Hakkasin okserit tulema I korda, siis kutsuti starti, normal, mingid jäid sealt vahelt ära. See oli suht nõme. Platsi kartis, aga mitte nagu eelmine kord. Passis metsas olevaid latte ja asju aga jällegi, oli normaalsem kui eelmine kord, läksi ikka mööda ja nii. Muidu oli suht okei sõit, mitte ideaalne aga selline ok. Aga 6-7 vist oli mingi imelik kõver vahe ja mul läks sellele esimesele alla ja siis ma unustasin järgmise ära ja siis avastasin suht hilja ja vaatasin, et samm ÜLDSE ei tule ja siis üritasin endale ruumi juurde tekitada ja viistin suht takistuse serva ja siis ta nagu läks aga viimane hetk pani mööda. See oli rahva poole ja lähedal, ma ei teagi, kas ta järsku ehmatas, või mul tõesti jäi säärt väheks. Aga okei, muidu oli normal parkuur.
Kõrgemas tegin rahulikuma soojenduse, esimesed lattaia hüpped ei olnud head, Lakay tundus kuidagi nii ebakindel, ma ei tea miks. Aga ma ise olin rahulik ja siis varsti ta läks kindlamaks. Sain hea galopitempo täiega ja okserit hüppas ilusti varuga.
Sõit oli okei, tegin galopi paar ringi platsi peal ette ( hea, et nad seekord ise kella ära ei andnud) ja siis läksin, sain selle hea tempo suht ja suutsin seda hoida, kuigi vahepeal ta tahtis jooksu panna ja vahepeal oli ikka vaja utsitada. Üritasin nüüd mõelda, et KANNAD ALLA, SÄÄRED PEALE, ÜHTLANE RÜTM, KESKELE, KÄED PAIGALE ja EI JÄÄ KISKUMA. Ja ma suutsin suht kõiki asju teha ja kõik sammud ei tulnud ideaalselt välja aga galopp oli hea ja istusin rahulikult ja hüppas välja, täiega normal oli. Ümbehüpetele tegin lühikese soojenduse, veits galoppi ja paar hüpet. Suutsin täiega rahulik olla, võtsin veits kiirema tempo, teisele takistusele läks kuidagi kahtlaselt, viltu jäi veits aga sain üle ja ilmselt tegelikult võitsin aega ka sellega ja kolmandale läks veits alla aga kuna ma ei kiskunud, siis oli okei. Neljandala sain täiega hästi tempoga peale, viies oli süsteem, sain hooga siise, tuli ilusti vahe välja ( minu mõõtmise järgi oli see 7m lattaedlattaed, selle kõige jubedama koha kõrval metsa ääres). Seekord läks üldse hästi, sain mõlemal korral hästi hooga sisse süsteemi. Siis hooga kuuendale, naaaaaaaatukene läks alla aga oli suht ok. Puhas ja I koht, jeeei. Lakay nii tubli :)
Viigriga võistlesin ka. Alguses läksin selga, siis traavis RÄMEDALT tassis. Täiesti hullumaja, ma tegin temaga 100 üleminekut vist. Galopis oli rohkem kontrolli all, aga tegin umbes 10000 poolpeatust vist, lõpuks hakkas funkama. Võistlusplatsil ei tahtnud metsa äärde minna aga ikka surusin ära, tahtis veits tõrkuda/mööda panna küll aga no ta selline, et kui säär ja ratse peal, siis ei lähe kuskile. Vahepeal pidin keset parkuuri suht hullult tagasi võtma aga no suutsin kontrolli all hoida ja tuli puhas sõit, suht hull,ma olin nii kindel, et saan I osas aja eest, ma sõitsin niiiiiiiiiiiiiii aeglaselt aga puhtaid oli nii vähe, et ma jäin 1sena auhinnalisest kohast ilma :D

No comments: