Friday, September 16, 2011

Hea trenn oli! Soojenduses oli okei, a no KOGU aeg tahab sisse vajuda, aga seekord sai kohe aru, et kui ma sääre vastu panen, siis hakaku väljapoole astuma :D Galopis pidin veits kannust ka ikka kasutama aga täna oli juba suht hea ja pehme ja painutas. Hüppami hästi, soojendustakistusi üritasin lihtsalt ühtlase rütmiga tulla ja lasin tal ise valida, või no, mitte ise valida, aga kui oli situatsioon, et kas kaugelt/lähedalt, lasin tal endal valida. Ta valis enamasti alla, siis korra lükkasin ikka ise kaugelt ka, siis oli päääääääris kaugelt :D Aga no kõrgematel ma enam nii ei julgenud, siis ikka otsustasin ise juba. Parkuur oli suht hea, ma ütlesin Rintsule, et ta väga kõrgeks ei paneks, sest plats oli väga märg ja see pinnas ei kandnud eriti ja ta ei pannudki, aga no ega madalad ka polnud, üle meetri kindlasti. Ta enne oli säärele veits tuim ja siis ma panin ta liikuma a selle peale ta läks veits äksi täis ja siis esimesele lükkasin ise hästi kaugelt, ta ei läinud, tegi sammu alla ja ajas maha. Alustasin siis uuesti, üritasin peamiselt mõelda, et sõidaksin ühtlaselt ja teeksin ainult ÜHE poolpeatuse, mitte ei jääks eest hoidma ja selles mõttes oli hea parkuur, et ma seda suutsin ka teha. Ma pole vist ammu kõrgemat parkuuri nii vabalt suutnud sõita, niiet selles mõttes väga hästi ja Lakay hüppas ka täitsa okeilt. A, ja jalavahetuse tegin ka parkuuris, jeeee :D
Pressuga sõitsin ka :)
A ja Viigriga hüppasin ka parkuuri, temaga ülimõnus lihtne sõita seda 70cm, lihtsalt istu, MITTE midagi ei pea tegema, suht ise valis sammu kogu aeg :D Aga natukene vahepeal tahab tassida, aga no ära ta ei tassi.

No comments: