Wednesday, September 7, 2011

Täna sain läbi raskuste jälle selliseks, nagu ma tahan, et ta oleks. Aga eks ma tahan talt ka väga palju enda taseme kohta :D Ta ikka nii tupsununnu, aga samas ta nii keerulise iseloomuga kuidagi, temaga on nii raske kommunikeerida vahepeal :D
Pressu tegi täna naltsi JÄLLE, sest kass oli seal põõsas mida ta kardab ja no siis oli vaja ehmatada kogu aeg. Ja siis mingi aeg ta lampi jäi seisma paar korda ja keeldus edasi minemast ja tahtis kas taadndada või pea maani panna, ta nii imelik.
Kirbuga sõitsin ka, ta oli suht ok, tegin paar hüpet ka, täiega hästi hüppas.

PS! Aa, täna jõudsin koju ja siis hakkasin vist pükse vahetama or smt, ja siis kummardasin ja RÄME valu ja raks käis selgroost läbi, nagu oleks mingi selgroo murdnud, ja siis ma mingi halasin 5 min looteasendis maas, ja siis läks vaikselt üle. MA PEAN TÕESTI ARSTI JUURDE MINEMA.

PS! Ma sain läpaka kätte ja see täiega ilus ja meeldib mulle ja hea suurusega ka, jeiiii, ainult ma tahaks ilusat kotti sellele ja ma ei tea kas see on reaalne.

No comments: