Tuesday, September 20, 2011

Esmaspäeval oli suht okei, galopi sain lõpuks täiega heaks.
Teisipäeval oli soojenduses galopis veits jura, kange ja nii aga ma ise vist võtsin ka liiga palju ja no pm minu viga. Hüppas okeilt, alguses mul tuli täiega see tunne jälle, et niiiii pask ja trenn perses aga siis ma viskasin selle mõte kohe peast välja ja oli okei tegelikult. Sukelduma olen vahepeal jälle hakanud veits. A ja trenni kõige jubedam osa oli see, et ma pidin tulema ühte 125 lattaeda, seotud vahes küll ja midagi hullu polnud aga no ma panin kohe esimene kord pange ja viisin ta alla ja ta hüppas täiega prolt välja selle ja ülejäänud korrad tulid suht hästi tegelt, võtsin kokku ennast. Parkuur oli hea, ülejäänud tundusid nii madalad selle kõrval :D
Laupäeval Ruilasse, 90 ja 115 vist, ehk siis esimene täis 115 ja noo suur katsumus mulle aga samas ma tean, et Lakay suudab seda hüpata, ma pean lihtsalt usaldama, et ta on tegelikult väga võimeline seda hüppama ja midagi hullu pole.

No comments: