Saturday, September 24, 2011

Hooaeg läbi

Hommikul tõusin kell 5.30 (!!!), ja kõndisin JALA läbi Lagedi KOTTPIMEDAS talli. Jõudsin siis talli, vaatan boksi, kus oli MUDAKORRA all Lakay, vapustav. Siis küürisin ja pesin ja spreitasin ja tegin mingeid imetrikke seal umbes pool tundi ja siis sain ta talutavaks enam-vähem. Jõudsin ikka kõik asjad ära teha mis vaja oli, õnneks. Jõudsime kohale, vaatasime rada ja muud särki-värki. Head rajad olid, Rene rajad mulle üldse meeldivad, aga no samas need ikka suht tehnilised ka.
90 sooja tegin üksi, lõpuks tuli õnneks Rintsu ka ja ütles, et pane liikuma ja värki aga ma ei jõudnud seal eriti hüpata ja mulle endale tundus, et ta liikus ja nii aga no tegelt väga mitte. Läksin siis sõitma, panin veel kannusega ka enne starti aga no fat use it was. Rintsu ütles, et ära kindlasti esimesele alla lase paterdada, see mul õnnestus, aga teine ja kolmas oli tunda, et no ei lähe kui vaja kaugelt lükata. Süsteemile lükkasin kaugelt vahes, aga tegi ikka 2 sammu ja no siis ma sain aru, et mv ja andsin tutakat ja vot siis sain päris hea tempo sisse, maneežis tundub ka palju kiirem. Hüppas hästi, läks kaugelt, ühte rohelist okserit passis ka, aa läks üle ilusti kaugelt. Ümbehüpetel kadus mul umbes 1sl takistusel jalus ära, ma isegi ei mäleta miks, ja siis sõitsin seal ilma jaluseta, siis ühes kurvis hakkasin kokku võtma, et saaks jaluse tagasi ja siis mõtlesin, et MV kas ma olen idioot, mul on ümberhüpped, ja siis panin täie hooga edasi :D Alla ei kukkunud aga ega ma liiga graatsiline jaluseta hüppaja ka pole, aga no piisas õnneks ja võit. :D
Siis vahepeal saime ponide sõitusid vaadata, ponid panid ikka suuuuuuuuuht hullu vahepeal, siuksed kannakad et no ma ei tea.
A ja SIIIIIIIS tulid mulle ütlema, et Lakay tõmbas oma valjad katki, success! No õnneks oli kapsel ja siis ma laenasin kapsli Mari-Liisi käest ja sain sõita vapustava musta-pruuni kirju valjastusega :D Ja üks kõrvarõngas kadus mul ka ära.
Okei, läksime siis rada käima, see 110 mis seal oli tundus juba täiega kõrge, ja no see oligi ikka väga täis 110 pandud. See rada on mul meeles ka, siit see tuleb, kes ei viitsi lugeda jätkake peale sulgusid:(paremast jalast nurgast välja okser, vasakule terava kaare peal lattaed, paremale okser, seotud vahe, ma ei mäleta mitu m, ainult kahjuks, ja okser, paremale, lattaed-lattaed süsteem 7.30 nurka, vasakule, lattaed, seotud vahe 22 äkki? ja okser- see oli siis esimene osa)
Okei, pidin esimeses vahes sõitma rajale kindlasti ,teises esimesed 3 sammu kokku ja siis edasi, süsteemi vahel edasi, teises vahes esimesed 3 sammu kokku ja edasi. Ja ofc hoidma käed paigal ja mitte ette ronima.
Soojenduses läksin seekord tegin õues ette, sain pikemaks sõita ja nii, ja panin ta ikka korralikult sääre peale liikuma. Tulin sisse, siis Rintsu oli juba seal, käskis veelveelveel sääre peale edasi panna, hüpped tulid täiega head minu meelest, ilusti hüppas. Rintsu õnneks 125 ei käskinud mul hüpata, mõõtu hüppasin. See Ruila soojendusmaneež on NII pisike, seal pole üldse ruumi, täiega vastik on hüpata seal.
Läksin sõitma, õnneks ma takistuste kõrgusi ei vaadanud :D Aga ei olnud üldse jube sõita, kuna ta läks nii hästi sääre peale edasi ja kõik tuli täiega normaalselt välja, süsteemi esimese tõmbas maha kuna veits lamedaks jäi ja kuuenda lattaia, kuna läks alla (aga nagu Siim Sinijärv ütles, et nii raske rada, isegi Rein Pill tõmbas alla :D:D)
Igajuhul suuredsuured okserid hüppas hästi, ühte isegi passis aga hoidsin kruustangi peal ja läks ja vahed tulid ka välja ja süsteemi vahe klappis ka. Kannuse panin muidugi täiega üles seekord, aga no aitas ja sooja tegin pika stekiga. Pärast läksin tribüüni peale vaatama siis olin mingi - MV need NII kõrged, ei ole võimalik, et ma Lakayga seda sõitsin praegu :D Pärast Rintsu ja Janek ütlesid, et see oligi väga korralik täis 115 ja vb kohati isegi üle mõõdu ja et mõned 120ned on ka lihtsamad kui see.
Ja no Ruilas on nii mõnus võistelda, supertingimused ikka ja no see plats on lihtsalt asgkffhsd.

A ja PS! Lakay vahetas kõik korrad jalad ära, kui küsisin!
JEE NII LAHE, ma täiega õnnelik ja superlõpp hooajale!

No comments: