Tuesday, August 2, 2011

Pühapäevane maastik oli mõnus, päris pikalt käisime ja tegime igast asju ja no lahe oli.
Esmaspäeval ratsastus, tegin esimese traavi ära ja palusin Rintsu selga sääre eest astumisi tegema, Rintsu seal juras, parandas kontakti veits aga ütles, et Lakay on hea ja sääre eest teeb ka ilusasti. Läksin selga ja tegi täiega hästi, ainult ma pean ise jälgima, et ma ikka lõpuni küsiks, mul kipub lõpp ära vajuma. Galopp oli ka täiega hea, aga siis proovisime seda kontrat, alguses nagu tegi, aga siis üritasin suuremat kaart teha ja ta sai mingi närvihäire ja ei saanud enam midagi aru. Siis läks Rintsu selga ja jamas ta enam-vähem traumast välja ja ütles, et teeb esmasp. edasi, sest temaga ei saanud enam uut harjutust edasi teha, ta oli megasegaduses.
Teisipäeval oli soojenduses täiesti hea, hüppasime ja no ok oli. Aga ma ise panen ikka sammuga pange ja see ajab mind nii närvi, et ma ei oska teda normaalsesse kohta viia. A ja Rintsu tahab, et ma võistleks Perilas seda kahefaasilist 1o5/115 aga see niiiii kõrge ju Lakay jaoks ja minu jaoks ja ma üldse ei taha aga Rintsu tahab :D

No comments: