Sunday, July 31, 2011

Tööloom

Tööloom pole mitte Lakay, vaid mina :D
Ega väga palju polegi nüüd sõitnud, kolmapäeval sõitsin veel Ofreiat ja Anserit ja Lakayd. Anser oli hea, Ofreia oli hea, Lakay oli sitt, mul olid käed väsinud ja pm ei saanud ise üldse korralikult sõidetud.
Neljapäeval oli suht hea, aga ta tõmbas alt ära jälle niiet takistuse ees ei saanud peaaegu üldse ise juurde sõita, sammu ka väga hästi ei näinud. Ja üks lattaed oli megahull, vist läks alla (? ma ei mäleta) igaljuhul ülihull hüpe oli ja ma lendasin ikka rämedalt sealt sadulast välja ja aelesin tal kuskil kõrvade taga, aga vinnasin ennast ikka tagasi, ma ei tea mis ime läbi küll :D Aga lõpuks oli küll ok. A ja parkuuri viimane oli kolmik ja seda tulin umbes 10x sest kogu aeg tulin liiga kaugelt, Rintsu tahtis päris alt saada seda.
Reede ja laupäev ei sõitnud, sest ilm oli nii kole lihtsalt.
Pühapäeval nüüd maastikule ja siis homsest jälle korraliku trenni.
Vahepeal annan veel umbes 3x päevas trenne + hobuste söötmised, tööloom, I say.

No comments: