Sunday, July 17, 2011

Neljapäeval hüppasime üksi, Rintsu võistles Ruilas. Tulime üsna madalaid ja tegime hästi ruttu trenni Kaiaga, me ei tahtnud kumbki üksi väga kõrgeid tulla. Täiesti okei oli tegelikult, nägin ilusti sammu.
Reedel Perilas, proovisin uusi valjaid aga seal oli ristkapsel megasuur, niiet ma sõitsin hästi lõdva ristkapsliga ja siis ta oli veits rõve, õhtul tegin auke juurde. Reedel muidu Lakay oli Nuhjas juba megakahtlane ja pahane, ei tea mis tal viga oli.
Laupäeval ta jäi üksi karjamaale, siis oli ka suht pahur ja ei tahtnud seal olla väga, meil oli mingi täiega suur karjamaa seal, tundsid ennast koduselt vist. :D ( Eriti Oliver, kes läbi aia tuli :D)
Esimene soojendus oli ta täitsa hea, panin liikuma ja oli mõnus. Hüpetel Rintsu kogu aeg vaatas ja no täitsa okei oli. Sõidus ka, tegin suure ringi peale platsile, see mõjus talle hästi, liikus ja pööras ilusti, vahepeal ei tulnud samm ideaalselt välja aga väga kaugeks/lähedale ei jäänud ja hüppas ilusti välja, I koht.
Ootasin siis teist sõitu ja rada pandi üles ja ma mõtlesin, et ma suren ära, see oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiii kõrge, ma olin surmkindel, et ma tõrgun välja selle. Käisime siis raja läbi, Rintsu ütles, et ma ei põeks, ma ikka põdesin. Toomas tuli ka ütles, et pääääris kõrge rada. Ma siis mõtlesin, et äkki peaks turvavesti kuskilt hankima :D Rintsu ütles siis, et ei, ainult 1 takistus on 115. Siis hakkasid mõõtma, oi näed, üks okser üldse 120, päris ongi ainult 1 takistus 115 :D:D
Soojenduses panin korralikult liikuma, ühekorra hüppas mul reaalselt alt ära kannuse peale, suht naljakas oli, aga no oli vaja et korralikult edasi läheks. Alguses Rintsut polnud, ta pani Offi valmis, aga hüpeteks jõudis ta täpselt kohale. Kaia tõstis siis mulle, lattaed oli ok, väga hästi välja ei tulnud aga normal. Tulin madalamat okserit, lasin Kaial kõrgemaks tõsta, ta tõstis ikka päris kõrgeks, mingi 120 või sinnakanti, tulin siis seda, 1x tuli alla, ajas maha. Teine kord tuli uuesti alla, siis hoidsin sääre rämedalt peal ja ilmselt ta sai haiget ka, siis hüppas täiega hästi välja. Okei, läksin siis surema ehk starti. Tempo sain hea, hakkasin tulema, esimene läks alla aga hoidsin sääre peal, hüppas välja, üritasin veel rohkem tagumist otsa alla saada siis. Vahepealt ma ei mäleta eriti mis toimus, süsteemivahe oli lai, 7,3 või 7,5, ma ei mäleta. Igaljuhul teadsin, et hooga sisse aga samm ei tulnud välja ja siis läks esimesele alla, jäi täiega kaugeks okser siis ma tegin oma seivi ja viskasin ratsmeid käest ära, aga surusin täiest jõust säärtega ja päästis ära. 7nda ja 8nda vahel sama asi, see oli 25,5 vist vahe ja teadsin, et edasi 6 ja siis jälle esimesele alla aga seal oli aega sõita juurde ja siis panin täie pasaga ja siis oli ok. 9ndale läks mul pööre kiireks ja see oli juba täiega kõrge ja läks alla ja mul säär ei olnud nii tugevalt peal, tõmbas alla ja 10ndale sõitsin juurde aga liiga palju ja läks alla ja tõmbas maha. Aga üldiselt üliüliülihästi hüppas Lakay ja see mu kõige raskem sõit ever vist, iga takistuse ees pidi ikka täiega suruma, et ta seisma ei jääks, sest niii kõrged olid lihtsalt, aga tempo oli hea ja superhästi tuli ikka välja, Lakay nii tubli :) Ja Rintsu sai Offiga 3nda koha, ka nii tublid :) Ja Lotte sai Ofreiaga 75s ka auhinnalisele :)

No comments: