Thursday, July 21, 2011

3 päeva ei sõitnud.
Ta oli suht ok, mitte väga hea aga aga normaalne, galopis alguses pani täiega sääre vahelt ära takisutse ees ja siis ma pidin tegema mingi miljon poolpeatust sest ta pani mingi täiega minema ja siis ei tulnud sammud välja üldse. Aga siis sain ta normaalseks ja siis oli megamega hea ja mingi ime läbi ma nägin ülihästi sammu ja ta hüppas ülihästi. Madalam parkuur tuli ka täiega hästi, kõik sammud tulid välja. Siis kõrgem oli ikka suht kõrge ja siis ma panin hullu kima ja Rintsu ütles, et see oli nii õudne, et ta ei julgenud midagi öeldagi :D:D Ma ei tea, mulle tundus, et peab ilge hooga minema, et ta ei jaksa. Igastahes tulin siis uuesti rahulikult ja nägin ülihästi sammu ja ta hüppas üliülihästi ja ta sirutama ka hakanud, ta mingi viimased 3 aastat ei ole seda harrastanud muidu. Ma ise muidugi arvan, et mu sammuvaatamisoskus ei püsi väga kaua aga üliülihea üli nii hüpata, kui kõiki samme nägin ja sain ära klapitada.

No comments: