Monday, July 11, 2011

Reedel andsin Lakayle puhkepäeva, endal oli kiire ja raske nv oli tal ka ees.
Laupäev-pühapäev käisime siis matkal, täiega cool oli :)
* Ülihea on käia kuskil rändamas hobusega, keda sa tead läbi ja lõhki niiet sa võid seal seljas olla täiesti suvalises asendis vaba ratsmega ilma kartmata, et sa alla kukud. (sest kõige hullem mis ta teha võib on täie pasaga minema panna, aga no selle peale ju ei kuku)
* Lakay on ikka kiire, pani teistest mööda nii mis mühises galopis :D
* Lakay on competitive, kui keegi hakkab temast mööda minema, siis lisab ise kiirust :D
* Lakay läheb absoluutselt igale poole, kui ma palun, et ta seda teeks.
* Me tegime tee ääres rahulikku galoppi ja Lakay pakkus ise ratsmesse ja püsis seal, nii tubli hobune :D
* Kui Lakay teeb ees traavi, siis kõik ülejäänud teevad tema järgi galoppi.
* Lakay ei karda ronge, ega autosid ( ega ükski hobune vist ei kartnud tegelikult).


Esmaspäeval käis Lakay hommikul laagritrennis, kus ta suutis mingi 40cm takistust tõrkuda, suht hämmastav :D
Siis me sõitsime pärast talli taga, sest plats täiega tolmas, aga seal on mingi triljon parmu ja Lakay tõmbles kogu aeg ja nii halb oli sõita. Alguses ta tegi ülihästi üleminekuid. Siis kui galoppi hakkasin sõitma, siis oli jama, Rintsu ütles, et ma olen liiga palju välimist ratset vastu hoidnud kogu aeg, et ma laseksin tal rohkem sirutada ja nii ja siis ma lasin ja lõpuks oli jälle täiega hea ja ümar ja mõnus. ( Note: Alles hiljuti oli jama, et ma liiga vähe võtan välimist ratset:D)

Homme hüppame, kolmap. sõidan ise, neljapäeval ka ( HARRY POTTER!!!!) , reedel mingi ülikerge trenn ja siis laupäeval see jube kuni 115 parkuur, Lakay hakkab varsti alt jooksma :D

No comments: