Sunday, August 14, 2011

Pühapäev

Galoppi tegin soojenduses jälle pikalt, võttis natukene aega, et korda saada. Hüppeid tegin vähe, Rintsu ei jõudnud hüpete ajaks ja paljud hüppasid, niiet pidin ootama, ja karjuma: "OODAKE MA TULEN KA VEEL RUTTU!!!" :D . Soojenduses hüppas väga hästi, ühe kõrgema okseri lükkasin suht kaugelt ja ta rämedalt paugutas. Platsil oli okei, esimesed 3 tõket nägin hästi sammu ja viisin õigesse kohta, aga ta kobistas. Neljandal andsin tõukel stekki, kuna ta ÜLDSE ei tõstnud jalgu. Siis viies oli süsteem, tulin selle ära ja siis millegipärast võtsin juba liiga suure tempo ja hakkasin liiga alla katkuma aga siis ta päästis ja üldiselt ei tulnud väga ilus parkuur, aga lõpuks oli Lakay väga tubli. Puhas oli ja võitsin. Üldiselt võistlused väga korda läinud ja õppisin palju juurde ka :)



A ja ma räägin siis reedesest ka. Läksin sooja tegema, oli KOHE traavis IDEAALNE. Kerge, käes, sueprsupersuper. Galopis samamoodi, ta oli lihtsalt nii käes, ma sain ta MEGAkokku võtta, see oli mingi once in a lifetime experience mul, selline tunne oli, nagu ratsasportlane oleks täitsa :D Hüppas ka nii hästi, tõstis jalgu ja no super. Ja siis sõit, ta jäi täpselt samasuguseks, NII käes oli ,ma sain teda timmida täpselt nii nagu tahtis, ta ei tõmmanud kuskile, oli MEGAsääre vahel, ootas minu märguandeid, ei hakanud mõtlema midagi, ma nägin ideaalselt sammu, läks täpselt sealt, kust lükkasin, püsis KÕIK pöörded käes, see oli IMELINE :D

No comments: