Saturday, August 13, 2011

Laupäev

Läksin, soojenduses oli enam-vähem, aga mitte üldse nii hea kui eile. Läksin sooja, kui 8 sõitjat oli minuni ja siis ma mõtlesin, et ilgemalt kiire on, aga tegelikult pärast passisin seal tühja ja siis kui sõitma läksin siis Lakay polnud ÜLDSE hea, ei tulnud isegi ratsmesse. Ta oli halb, tõmbas alt ära ja no vastik, ülejäänud suutsin ära päästa, aga mingi roheline lattaed planguga oli roosa plakati poole ja ta jäi VEITS passima, jäi natukene kaugeks ja tõmbas maha, suht lampi tegelt, oleks võinud väga vabalt puhtalt hüpata.
Siis järgmine sõit olin targem, läksin varakult sooja ja sõitsin galoppi korda, päris kaua võttis aega aga sain suht heaks. Siis Rintsu sai õnneks hüppeid anda ja tuli välja küll. Sõidus oli ta ikkagi halvem kui reedel ( Reedel oli PÖRFF) aga talutav. Nägin õnneks sammu ja need 115 tulid ilusti välja. Aga jällegi, rohelisel lattaial, seekord isegi ei PASSINUD, läks täiesti õigest kohast ja tõmbas maha. Ma arvan, et sellepärast, et läks järsku mingi 10cm kõrgemaks ja ta ei saanud aru või nii. ( See oli I faas 105, II faas 115) Ja siis lõpuks tulin veel täiega hästi hobusevahe 6 sammuga ära, nii uhke olin selle üle. Et tegelikult selle teise sõiduga olen VÄGAväga rahul! A ja 7nda koha sain isegi, ja mina ei tahtnud minna, et liiga kõrge, aga ei olnud hullu midagi :)
Ja homme jälle :)

No comments: