Saturday, August 27, 2011

Vändra Karikas


100cm oli soojenuds hea, lükkasin kaugelt ja hea oli. Sai jälle 1 enne sisse, mulle HULLULT meeldib, kui saab enne sisse, alguses rämedalt passis aga jõudsin ringi peale teha enne starti ja oli kõik okei, sain ta korda ka ja no talle ikka väga sobib see variant. Läksin siis, suht koos sõitsin, ühe pöörde peale ma ei tulnud (debiil:D) ja teist ma ei teinud, sest ma arvasin, et ta passib seda ( mingi kollane okser kohtunike poole, suht viltu pidi seda minema) ja otsustasin kindla peale minna, ja õige otsus oli, passiski veits, panin talle kannustega, siis ikka läks kaugelt õnneks :D KORRA viisin alla ka, aga siis mõtlesin kohe, et VÕTA KOKKU ENNAST!!! ja siis võtsin ja rohkem ei viinud, niiet päris hea oli. Aga no kuna ma seal jokutasin ja nii, siis sain 8nda koha, mingi teki sain auhinnaks :D
110ga olen MEGArahul. Soojendus oli hea, kuigi hüpata jõudsin vähe, mingi 5x vb :D Okserit läks korra alla soojas, siis lükkasin järgmised 2x suuuuuuuuuht kaugelt ikka ja hullult paugutas.
Läksin sisse, sõitsin korda, hingasin sügavalt sisse ja välja ja mõtlesin et ok, galopp korda. Sõitsin alla ja kokku, siis võtsin poolistaku, et veits pikemaks ja siis istusin jälle sisse ja veits tagasi ja sain PÖRF galoppi, selle täpselt õige, selle piiri peal. :D Läksin siis, istusin rahulikult, ei sebinud kordagi enne, kui ei näinud, sammud tulid ÜLIHÄSTI välja ja Lakay hüppas täiega varuga ja tähelepanelikult ja hästi, piltide pealt ka näha, et varuga ikka
:) Kolmikule nägin juba kaugelt, et samm ei tule ja otsustasin alla viia ( kuna kolmik) aga kuna ma nii kaugelt nägin, siis händlisin nii ära, et läks ainult natukene alla ja seda paugutas ülivingelt, sadulast lahti pm :D Sirje ütles ka pärast, et vapsee püss oli seal :D Aga kõiki hüppas enda kohta suure varuga tegelikult. 2 pööret sai teha, ühe tegin, teist ei saanud, kuna seal oli jalavahetust vaja :/ (järeldus, liiga kõrge mu ratsutamisetaseme jaoks :D:D) Ja kõik vahed sõitsin ilusti pikemalt, ehk siis tegin nii kiire sõidu kui sain, aga 9ndaks jäin, aga ma rahul, sõit oli tõesti hea minu meelest. Suured hobused mu ees kas a) paar megahead sõitu, kes sõitsid kiire tempoga aga kontrolli all ja
sammud välja ja värki, was pretty b) räme üleajamine aga hobune päästab või joppab, et kolistab aga alla ei tule :D Tahaks tulevikus a variant olla :D

Pildike ka, ma ise seal mingi väga upakil, aga Lakay nii ilusti varuga, ja kõiki hüppas 110s nii :)



No comments: