Sunday, August 21, 2011

Veskimetsa.
1) 90cm, soojendus oli päris hea, aga passisin jälle vahepeal mingi 10 tundi, sest aeg veeeeeeeenis nagu ma ei tea mis asi. Aga seekord olin tark ja passisin vahepeal, hüppasin ikka vahetult enne minekut. Ta oli hea, hüpped tulid ka hästi, tulin poolistakus alguses soojenudses ja lükkasin kaugelt ära ja oli hea, korra panin liikuma ka ja siis läksin. Ma enne ütlesin ka, et raudselt Lakay passib midagi, aga seda poleks ma küll oodanud :D Esiteks stardijoone ületamine oli juba suht raske, ta nagu väga ei tahtnud minna sinna metsa kõrvale, surusin siis kannuse nii ribidesse kui sain, siis sain traavis üle ja kuidagi komberdasin üle esimese takistuse. Peaaegu kõikidel takistusel olid külgväravad, mida Lakay umbes aasta aega näinud vist pole, ehk siis, ta passis kõiki takistusi RÄMEDALT. Ma läksin vähemalt pooltele peale kannus nii perses kui üldse saab olla :D Muidu suutsin mingi ime läbi isegi sammud paika saada, aga nitsa ees surusin kaugelt ära ( ise olin nii uhke enda üle, et alla ei viinud) aga kuna ta nii hullult passis, siis ta ei läinud kaugelt ja tegi ise ühe megaminisammu alla ja tõmbas maha.
2) 105 oli ka hea soojenus, suht paugutas. Passis ikka, aga mitte nii hullult, seekord panin soojenduses ikka KORRALIKULT liikuma ka. Suht ok oli, nägin jälle hästi sammu ja nii aga enne süsteemi tõmbas mul alt ära ja hakkas rämedalt siblima ja ma ei saanud kaugelt ära lükata sellise galopi pealt, ehk siis viisin veits alla ja ta siis ta tõmbas alla, aga muidu oli suht okei, parkuuri lõpuks ta juba ei passinud enam nii palju ja siis hakkas väga ilusaid hüppeid juba tulema.
Niiet, jälle targem :D

No comments: