Sunday, April 17, 2011

Tegin Lakayle HÄSTI lihtsa trenni, sammus sääre eest ära ja lihtsalt veits voldil traavi, ta oli hästi mõnus täna ja ei hakanudki galoppi tegema, ta oli eile ikka supersuper tubli.

Siis mõtlesin, et lähen sõidan Pressuga ja palusin Silviat et äkki ta saaks kordele võtta mind. Ja siis Liina suutis mind ümber veenda, et ma peaksin ikkagi lahtiselt minema. Siis ma mõtlesin et ok pohh, ma proovin siis ära, kui suren siis suren. Tegin siis kordet ette, Pressu tegi pukke, olin juba veendunud oma surmas :D:D ( ok tegelt päris nii ei mõelnud ). Ja siis läksin selga ja tegin sammu KUNA ta pmts täiesti juhitamatu ja soovis ainult taandada kogu aeg, siis ajasin teda seal sääre ja stekiga edasi ja sain ta lõpuks enam-vähem minu trakjektoori kõndima ja lõpetasin ära ja ei surnudki.

No comments: