Monday, April 18, 2011

Ok, ma enne ei viitsinud kirjutada, et ma siis räägin mida ma seal Ruilas jurasin. :D
90 oli hea, sammud klappisid ja korras.
105 siis. Läksin platsile, lasti kohe kella. Siis ma mingil põhjusel arvasin, et mul ilgelt kiire, keerasin otsa ringi ja starti aga ei saanud head galoppi üldse sisse.
VIGA 1 - läksin mingi suht debiilse galopiga starti :D
Ok siis esimene oli suht koll, mingid kollased plangud olid aga sealt sain enam-vähem üle kuidagi. Siis oli 2-lattaed 3-okser kuhu ma pidin vahele tegema kolm sammu ja EDASI SÕITMA. Ma esimene samm lükkasin, siis ta ei läinud eriti ( sest sitt galopp oli) ja siis ma mingi hämasin ära ennast mingil põhjusel ja pidin tegema neli ehk siis näppisin ta alla. Ok siis oli 4-lattaed ja 5-okser ja ka seotud vahe, kaare peal, kuhu ma pidin tegema 4 sammu ja EDASI SÕITMA. Ma mingi vahtisin niisama ringi ja EI SÕITNUD ( täielik debiilik) ehk siis näppisin ta veel ERITI karmilt sinna okseri ette ja siis ta hüppas niiiii alt ja andsin stekki ja hüppas välja õnneks. Ok siis sain aru, et olen debiilik, sõitsin täiega edasi kurvis, süsteem tuli juba ilusti välja, siis oli uuesti seotud vahe kus pidin edasi sõitma MIDA ma ka seekord tegin ja siis tuli täiega hästi välja. Ja no edasi tegin neid asju mis pidi tegema ja tuli välja - VÄLJA ARVATUD istak mis oli debiilne.
Vot selliseid debiilsuseid suutsin teha.

No comments: