Friday, April 15, 2011

Neljapäev.
Hüppasime. Megakiire soojendus, siis tulime lattaeda. Nüüd mul LIIGA püstine istak, siis Rintsu ütles, et tule korra nii, et sa ei mõtle istaku peale. Siis sukeldusin again, sest no see ikka MEGAsees mul, mingi kasakaistak :D Siis jamasin istakuga seal suht pikalt lõpuks sain aru, aga no igakord välja ei tulnud. Siis tulime süsteemi, millega mul totaalne hälve. Kunagi Lakay ei händlinud üldse süsteeme ära, kuna tal hästi lühike fulee ja siis pidin teda hullult aitama. Nüüd ma tahan teda ka hullult aidata, aga pole vaja enam :D Siis ma tõmblen seal seljas ja segan teda, lõpuks sain ilusti tuldud. Ja siis parkuur oli ka väga hea, kui 1 lattaed välja arvata kus ma ta liiga alla sõitsin again. Ja ma jõudsin järeldusele, et ma ei suuda leida keskteed, ma alati äärmustes :D Ma annan järgi kas liiga palju või liiga vähe, ma lähen kehaga liiga ette, või jään liiga taha. Ma sõidan liiga palju juurde, või liiga vähe jnejne. Ja siis Rintsu ütles, et ma mõtlen liiga palju ja tahan liiga korralikult sõita, et ma peaks vabamalt sõitma jne, SO ma pidin MÕTLEMA et ma ei MÕTLEKS üle. Keeruline värk :D

Reedel.
Lakay pidi minema gruppi, AGA EI LÄINUD. Tegin hästi kiire lõdvestava trenni, mingi 20 min ma arvan, ta oli megahea :)

No comments: