Monday, April 18, 2011

Ok siis. Täna oli mõnus ilm aga megatuuline, ehk siis väga soe ikkagi polnud. :/
Igastahes tegin sammu ja siis tegin seal natuke traavi, Rintsu ütles et mul parem käsi hälbega ja on tõesti ja siis üritasin oma käsi paigal hoida mis veits õnnestus. Siis tegin paar traavi ära, korraks läks Lakay MEGArõvedaks aga siis oli ok jälle. Siis ütlesin Rintsule, et sammus juba tulevad enam-vähem sääre eest astumised aga traavis nagu väga ei tule. Tegin siis, Rintsu õpetas ja värki, sammus läks küll täna juba aga pead viskas lakke. Ja siis traavis ma ei saanud üldseeeee ta ei läinud ja kui läks siis jättis perse maha ja ma ise ei suutnud oma käsi ja jalgu kontrollida absull. Ja siis Rintsu läks selga ja juras ikka PÄRIS kaua Lakayga. Ja siis ütles mulle, et ma teeksin ainult sammus praegu, Lakay natuke väga suure hälbega ja Rintsu ise üritab talle traavis selgeks teha enne kui mina jamama hakkan.
Siis tegin galoppj, mis oli megahea. Ta oli eest palju pehmem ja mõnusam peale Rintsut. Ja siis traavis pärast oli hea AGA laksutas lõugu IKKAGI. Traumaatik ikka :D

No comments: