Sunday, April 3, 2011

Ikka väga väga hea, et Rintsu sai neljapäeval tulla, ma ikka vägavägaväga rahul, et me just tema omale treeneriks kutsusime, ta supersuper! :)

Võistlustel siis. 85 oli juba soojendus sitt ja parkuuris natuke olid ka sammud pahasti. Aga maha tuli seepärast, ta ta otsustas täiesti tavalist nitsat suvalt passida, tahtis mööda panna ( !!!???) ja siis ma surusin üle ja tuli maha. Täiesti väärakas. Igal juhul õnneks issi filmis ja siis ma vaatasin üle mis ma valesti tegin ( sikutasin natuke palju ja viisin veidi liiga alla). Meetris tegin korraliku ja pika soojenduse, nii et ta oli tõesti hea, tegin ka üsna palju hüppeid, nii kaua tulin, kuni tuli nii, et olin täiesti rahul. ( 80 tegin suht lühikese soojenduse). Sain hea galopitempo, parkuuris suutsin närvid kontrolli all hoida ja väga hea parkuur tuli, sammud tulid väga hästi välja, mulle endale hästi meeldis. :)
Siis ümberhüpped- teatavasti mitte just mu tugevaim külg, mul ei pea närvid vastu ju. :D Seekord suutsin neid siis kontrolli all hoida, sain pöörded tehtud mis tahtsin, seal oli täpselt sama koha peal see nitsa ka sees, sinna peale minnes tegin küll sellist mõttetugevust et vähe pole ja aitas, ei hakanud rapsima ja tuli puhtalt. Ja siis võitsin ära meetri, jeiii.
Tahaks nüüd et plats sulaks ära ja saaks rutturuttu hakata korralikult trenni tegema!

No comments: