Sunday, April 10, 2011

Reedel

sõitsin koos grupiga Lakayd, aga kuna meid oli nii palju siis mul polnud üldse ruumi ja ma ei viitsinud eriti midagi teha, ta oli suht ok. Ja siis pärast hüppasin Ofreiaga, kuna Kati kukkus alla ja ma ei tahtnud Ofreiat nii jätta. Temaga ikka MEGAhea hüpata, pane aga otseks ja läheb, kõik sammud tulid välja, midagi väga ise ei pidanud tegema.

Laupäeval

sõitsin Lakayga, hüppasin. Ja no temaga ma tulin vahepeal ikka 25 korda järjest lattaeda, et lõpuks täppi ka saaks :D Tal täiega sees see alla minemine ja MUL KA. Niiet raske on ja ma ikka suht suur taun ka. Aga lõpuks oli hea. Kordertasin Pressut ka, kes jooksis ilusti ja värki.

Pühapäeval

andsin trenni ja siis pani Kaiale veits tõket kõrgemaks kuni see lõpuks oli 135, millest ta Oksuga üle läks :D Ja siis ise käisin maastikul ja kimasime ühe otsa Kaiaga, Olku ja Laki panid megacoolilt kõrvuti täpselt.

No comments: