Sunday, March 6, 2016

Ma ei suuda ära õhata, kui tubli ja tore ikka Campari on.

Neljapäeval hüppasime - ise panin päris pange vahepeal. Üks pikem vahe oli ja alguses ma ei saanud esimesele hästi peale ja vahe jäi päris pikaks kogu aeg. Lõpuks olin teda juba nii palju edasi sõitnud, et läks vähe lappama vahepeal ja hakkasin ise liiga palju lükkama. Campu oli see-eest aga ikkagi ülitubli ja kui vähegi normaalselt tõkkele peale sain, tegi väga normaalseid hüppeid. Lõpuks oli süsteemi okser mingi 115 ja Campu pani siukse pauguga üle sealt (no, tema kohta pauguga siiski eks), et mul jalad lendasid viide lehte (pole harjunud sellise asjaga).

Ja pühapäeval käisin sõitmas ja ta oli niiiii normaalne. Kõike tegi ülihästi, oli megapehme ja jooksis korralikult tagant peale, galopp on tal ka nii palju paremaks läinud. Jalavahetused tulid mõlemalt poolt ka välja. Lõpupoole tuli Priit platsi siluma ja algul ta ikka megaalt passis ja oli närvis, aga ma ei jätnud jonni ja lõpuks sain ta täitsa lõdvestama samal ajal, kui Priit seal ringi vuras.
Ja kuna soe oli, siis käisin jalutasin veel õues ka väikese ringi temaga, kohe oli näha, et pole ammu käinud, ta oli päris pinges ikka, vahtis ringi igale poole.

Ühesõnaga nii nunnu ja tubli on ta ikka ma ei või.

No comments: