Saturday, February 27, 2016

Kiire ülevaade.

Veskas käisime võistlemas, jäin üldiselt rahule. Läksime üle tüki aja teise hobusega koos, Campari läks nii minnes kui tulles mingi 5 minutiga peale, niiet peaaegu juba normaalne käik.

Esimene sõit oli puhas meeter, sõitsin väljaspool arvestust, jäin rahule.
Teises tuli 2 maha, see oli suht kõrge tõusev 110, soojendus oli kohutav (soojendusokser oli pm seina, ja rajal seisid juba teised hobused ees, ehk siis oli mul iga kord peale okserit üks kolmest variandist: a) sõidan vastu seina b) sõidan teisele hobusele otsa c) tõmban täiega vastu lõuga, et ta mingi 1m peale tõket seisma saada. Kasutasin siis seda kolmandat varianti ja no talle ilmselgelt see väga ei meeldinud. Sõidu ajal ta tassis päris hullult, ma väga hästi ei händlinud seda. Aga noh, üks mahaajamine oli seotud vahe teiste poole, kus ma jäin veits ratsmega peale ja teine oli viimane jokker, kuhu ma liiga palju lükkasin. Pärast tänu Sirlele sain veel teada, et mul oli kannus üles tõusnud ka teise sõidu ajal (ma esimeseks pressisin alla seda) ja see on suurem, kui mul trennis niiet võis ka see ta tassimises süüdi olla osaliselt.

Igaljuhul peale seda siis Rintsu andis mulle ühtesid suuliseid proovida, millel see keskmine osa on kaarega (googelda half-moon snaffle bit, siis saab aimu, ja see EI ole see Pessoa oma, sellel liigub see keskmine osa normaalselt), mis on natuke peenemad ka kui eelmised ja siis kummiratsmed jäid ka sinna külge (millega tuli välja, et mul ei libise enam üldse põhimõtteliselt ratsmed käest ära, enne oli kogu aeg see jama) ja ta toimib nendega niiiii palju paremini. Ta ei ole kunagi üldiselt eest raske olnud aga kui ta tassima hakkab siis ta ikka lõuatab ja nendega ta ei tee seda üldse. Korra üritab midagi lõutada peale tõket, siis teen korra poolpeatuse ja kohe reageerib. Ja peale võistlust mõtlesin, et proovin ilma kannuseta üldse hüpata ja tundub, et see sobib ka väga hästi. Stekist piisab ilusti, ei tea miks ma üldse kannustega hüppasin, mingi harjumuse värk.
Ja viimased hüppetrennid on nii head olnud, kuna ta toimib hästi ja siis ma näen paremini sammu ka.
Muidu mul on kerged probleemid sirgete ja paremast jalast pööretega. Loodan lahti saada. :D
A ja ta päris pikalt juba köhatab trenni alguses... nagu kui hakkan ette-alla sõitma trenni algul, siis köhatab mingi paar korda. Ma annan talle mingit ürditoonikut ja paar päeva tagasi võtsin heina pealt maha, saab silo ja nüüd ei ole köhinud ka. Loodan, et see nüüd aitas.

Aga jah ta nii tubli ja nunnu ja armas. :)


No comments: