Monday, February 1, 2016

Sattusin eile seda Amsterdami Grand Prix-d vaatama, kuna seda kandis Youtube's otse tasuta üle ja noh, nii harva on ju võimalust nii mugavalt eks. Eriti nunnu oli see, et Raki vaatas ka minuga koos. :D
Igaljuhul vaatasin seal siis sõite, ja üks tüüp (olin enne nime kuulnud aga sõitmist nagu ei mäletanud) paistis kohe teiste vahelt silma. Või õigemini tüüp ei hakanud aga hobune jooksis nii lõdvalt ja rahulikult võrreldes enamuste teiste hobustega ja mulle hakkas kohe täiega meeldima, et no nii pingevabalt jookseb 160 sõitev hobune, et ega ei näe väga tihti eks. Ja siis ta tegi puhta ja ümberhüpped ka ja võitis! Nii tore oli kohe. Igaljuhul no kui oskaks ka nii. :) Maikel van Der Vleuten ja VDl Groep Arera C olid need. Panen video ka siis saate ise vaadata, kas ühtite minu arvamusega, kvaliteet ei ole küll kõige parem kahjuks :  https://www.youtube.com/watch?v=5Sjokk4wKaw

Campu on tubli ja nunnu nagu ikka. Ta nüüd külmemate ilmadega aeg-ajalt köhib trenni alguses. Kuna ta teeb seda ainult trenni algul ja mitte iga päev, siis ma kahtlustan mingit halva õhu/tolmu teemat. Hein on praegu hea, võibolla on asi lihtsalt selles, et talliuksed ju külmaga kinni ja õhk ei ole nii hea? Igaljuhul nüüd pole jälle paar päeva köhinud, tellisin talle ühe tooniku ka, loodan väga, et see mingi hästi ajutine asi, mitte mingi allergia vms.
Peamiselt drillin ikka jalavahetusi, mõnikord on väga kobe aga vahepeal on ikka segadus ka tal. Aga üldjoontes juba suudab palju rahulikumaks jääda selle võrra hüpata ka paremini. Viimased 2 hüppetrenni on väga normaalsed olnud, ilusti hüppab ja ise pole debiilsusi väga teinud, nüüd olen vist koos Priidu ja Urvega trennis olles ka 110 radasid hüpanud ja tuleb ilusti välja. Aga ma ei julge üldse võistlema minna ma kardan, et keeran mingi hullu jama kokku, aga eks millalgi tuleb see julgus kokku võtta ikka.

No comments: