Saturday, March 26, 2016

Iga postitus tahaks ainult rääkida, kui supeeer Campari on :D

Eile hüppasime, algul tegin hullu jama :D Nokkisin ja nokkisin ja midagi ei näinud ja siis nokkisin veel. Lõpuks ta enam-vähem hüppas soendustõkkest korrus madalamalt läbi sest ma võtsin ja võtsin ja tal polnud kuskile minna enam. Siis aga mingi hetk käis klõps ära ja sain pihta Rintsu jutule ja sain hea tempo sisse. Ja ta oli super! Päris palju seotud vahesid olid parkuuris ja kõik tulid välja ja nii hea mugav tempo oli ja ta hüppas ka täiega hästi. Kui ainult suudaks seda veel korrata ja selle tempo meelde jätta kuidagi.

Täna oli ka ülihea trenn. Parimad trennid on need kui mul on aega ja ma olen üksi maneezis. Algul tegin pikalt sammu, proovisin õlad ees teha, vasakul on täitsa kobe aga paremale ta üldse ei taha. Juba ammuammu see massöör ütles, et tal on parem õlg kinni ju siis ikka see sama jama. Ma loodan, et järgmine kord kui kiropraktik tuleb siis on raha ja võimalust lasta Campu ka üle vaadata, eelmine kord juba tahtsin aga siis tuli täpselt enne võistlusi. Aga paar sammu ikka sain. :)
Traavis tegin tegin serpantiine ja sääre eest ära. Sääre eest on taga sama teema, vasakult (paremale siis tegelikult) läheb ilusti aga teistpidi ei taha üldse nii ilusti sirgeks jääda. Aga olin hästi rahulik ja sonsu sest ma teadsin et mul on aega ja lõpuks sain paar sammu kõige paremat sääre eest ära mis ta üldse teinud on, superhäppi olin. :D

Galopis tegin kokku-lahku sõitmist, seda tegi ka nii tublisti. Eriti edasi - rütm jäi täpselt samaks aga ilusti venitas sammu ja oli kohe tunda, kuidas tagant peale tuleb.
Mõlemast jalast tegin ühe jalavahetuse ka siis prooviks, ma väga palju ei taha temaga neid praegu harjutada kuna ta läheb IKKA hullult äksi täis aga natuke ikka peab, muidu unustab üldse ära.

Üldises plaanis üritan teda natuke rohkem nüüd kokku ka korjata selles mõttes, et mitte enam terve trenn ette-alla sõita vaid natuke seda kukalt ülespoole ka saada ilma, et ta selja kohe nõgusaks tõmbaks selle peale. Natuke juba jaksab küll :)

No comments: