Sunday, April 24, 2016

Ma olen väga laisk olnud :D

Vahepeal olid Ruila meistrikad, mis ei läinud meil väga hästi :(
Treiku peale minemisega jauras millegipärast jälle.
Soojenduses oli õues megahea, sees oli hästi vähe ruumi ja seal nagu ei saanudki eriti midagi teha aga need hüpped mis tegin olid täitsa head ja ta oli ilusti kontrolli all. Aga kui maneezi sain siis keeras vähe ära, üldse ei keskendunud ja jebis mul täiega sääre vahelt ära. Proovisin natuke tiirutada seal aga nad lasid kohe kella ja ei jäänud muud üle kui starti minna. Esimene pool parkuuri ta ikka vedas ringi mind, 2 tõket tulid maha ka, mõlemad vahed, andsin veidi säärt enne teist tõket ja läks kohe laiali ja tõmbas maha. Kuskil poole parkuuri pealt hakkas mõistus koju tulema ja siis hakkas toimuma ja oli jumalast normaalne. Niiet jah, veits nõme oli see.

Trennis on muidu ikka hästi läinud. Vahepeal ta sai vaktsiini ja siis käis kiropraktik, niiet puhkas põhimõtteliselt nädala järjest. Kiropraktik ütles, et very good progress ja et lihased on tal palju paremini arenenud ja üleüldse hea konditsioonis ja pole enam kõver, so that is nice. Siis käis veel Reimo juures esimest korda ja sai uued rauad ja siis käis veel Joosep ka, niiet kahe nädala jooksul sai nüüd palju protseduure tehtud korraga, head aega raha. :D

Teisipäeval hüppasime sees, kuna ilm oli jura ja Rintsu tegi niiii laheda trenni meile :D Vahesid ja pöördeid ja asju, Campari pööras megahästi, ma ei oleks üldse uskunud, nii vinge oli.
Neljapäeval hüppasime õues ja ma kartsin, et tuleb mingi hullem jura aga tegelt oli päris hea tunne ikkagi, ei olnud üldse hullu.

Laupäeval siis Luunjasse, ma niiiiiii loodan, et ta suudab mitte võistlusplatsil närvihäiresse minna ja et ma ise suudan mitte debiilsusi teha.

No comments: