Tuesday, March 15, 2016

Võistlused Veskimetsas

Campu oli supertubli!

Peale ei läinud nii hästi kui eelmine kord, aga noh, ikkagi läks mõistliku ajakuluga.

Esimene sõit ta oli jumalast hea! Sain enne päris kaua jalutada ja juba sammus küsisin teda veits paindesse ja ta oli kohe rohkem töömeeleolus kui soojendama saime minna.
Ega pikalt midagi teha ei saanud aga oli kindlasti rohkem kontrolli all kui eelmine kord.
Soojendushüpped olid väga debiilsed. Lattaiale pidi tulema mingist üliväikesest pöördest niiet pidin megarahulikult minema ja kogu aeg tuli lähedale, aga noh, vähemalt oli ta ilusti koos ja ma ei lükanud kordagi.
Okserit sai tulla 2x umbes 60cm ja rohkem aega ei antud - tore. :D
Sõiduga jäin aga rahule, oli kontrolli all ja kuulas ja väga normaalne, sammud seal muidugi kõik ei klappinud aga no mis teha kui piloodil silmanägemist pole. A ja puhas oli!!

Teine soojendus oli halvem, vähem aega ja ta oli rohkem närvis, aga enam-vähem ikka kuulas.
Esimesed kolm tõket jäid järjest kaugeks aga õnneks mul ei olnud kannust ja ta ei reageerinud üle mu lükkamisele, niiet midagi väga hullu ei olnud. Siis sain natuke lähemale juba järgmisele ja siis pääsesin sellest, et kasvava tempoga aina kaugemalt ja kaugemalt. Ühele läks ikka päääris alla aga nii ilusti hüppas välja! Niiet meie esimene 110 ja puhas, ma olen siiamaani nii häppi ja Campu nii tubliiii!

No comments: