Wednesday, January 28, 2015

Oi kui tubli Campari on olnud!
Traavis ma tunnen juba mingisugust impulssi ka kui on helgemad hetked. Galopp on ka paremaks läinud kuigi jah, eks ta on ikka vägagi kaugel heast galopist, aga parem ju siiski! Suudab rohkem ennast kanda, mitte küll väga pikalt aga siiski suudab. Niipalju on galopp ikkagi paremaks läinud, et hüpata on täiega parem! Viimased trennid on olnud jumalast sääre vahel, toimib täiesti hästi ja väga hullult pole vajunud ka (no natuke ikka :D). Ja siis ongi taga niii mõnus hüpata, mulle täiega meeldib!
Kui ma suudaks ise mitte eksida siis oleks päris hea juba aga no ma ikka suudan erinevaid debiilsusi aeg-ajalt korraldada (mingi imeliku pöördega tõkkele minna või peale tõket lasta tal ära sujuda suvalt ja selliseid asju). Aa ühe asja sain nüüd viimase 2 trenniga ka selgeks, et ma pean hoidma teda üsna elavas tempos, aga tõkke ees ei tohi juurde sõita, pean rahulikult ootama - viimane trenn proovisin nii ja tuli päris hästi välja! Muidu mul tuleb mingi okserihirm peale ja siis ma ajan teda üle ja siis läheb rütm ja asjad ära ja lükkan teda kaugelt jne. Mul on okseritega mingi värk, et ma kardan, et kui ma lähen rahulikult peale või et kui viin alla siis ta ei suuda sealt üle hüpata ja hüppab sisse. Aga no ma ikka üritan mitte liigselt tõmmelda ja oma debiilsest hirmust üle olla :D Igaljuhul nüüd on jälle see, et ma ootan täiega hüppetrenne mis on nii tore!

Aaa ja Campari jäi ühe seotud vahega kaare peal valesse jalga ja vahetas ise jala ära! Ilmaime vol.3 :D

2 comments:

Sirle said...

WOW - tõesti selle jalavahetuse peale :D

Tessuu said...

Haha jaa :D