Tuesday, January 20, 2015

Tänane päev algas väga debiilselt. Pidin kella 1ks hüppama minema aga sinna ma tänu ühistranspordile ei jõudnudki. Õnneksõnneks sain trennid ümber tõstetud ja hüppan homme ja reedel.
Sõitma lõpuks ikkagi siis jõudsin ja ta oli päris mõnus, algul lasen tal seal alla lõdvalt joosta ja siis tõstan vaikselt tal kaela kõrgemaks, kohati on täitsa kobe juba. Sammus on räigelt kange eest ja sellega ma ei oska midagi teha ka praegu, tal mingi reaalne trauma. Selles mõttes, et kui ma võtan nt traavist sammu, siis ta suudab ratsmesse jääda ja nii. Aga kui ma jalutan vaba ratsmega ja tahan siis sammus ratsme kätte saada siis ta läheb räiiigelt krampi. Ma ei ole teda selle teemaga veel traumeerinud, millalgi saab ehk Rintsu trenni ja siis vaadata mis sellega teha.

Täna oli aga tähtis päev seetõttu, et lõpuks sain Campari ka massaaži sokutatud. Ja nagu selgus siis oli väga vaja! Kahjuks mu anatoomiliste terminite teadmised on väga olematud aga püüan enam-vähem seletada mis meelde jäi. Kõigepealt avastas massöör, et tal on parem õlg  väga kinni (seda nägi ta juba kui tuli korraks maneezi kui ma sõitsin, ütles et oli kohe märgata, et parem esijalg ei liigu nii vabalt edasi kui vasak). Sealt oli kohe näha, et tal oli valus, kahe lihase vahel kohas olid mingid närvid kokkupressitud (nii sain jutust aru) ja et ka lihasmassi on vähem kui vasakul poolel. Mudis seal ja värki ja oli näha, et sealt ühest närvikohast oli Camparil ikka väga valus. Vahepeal siis jäeti ta rahule ja hiljem tuldi sinna tagasi. Siis selgus, et ta on puusast ka kõver. Põhimõtteliselt paremale poole diagonaali kõver (kui see on arusaadav selgitus). Näitas ka, et paremale poole 8.ribi ja puusakondi(?) mahtus 2 sõrme, vasakule 4! Mudis seal ja venitas ja hiljem siis oli näha, et oli 3 ja 3 see sõrmede arv. Päris hull, et massaažiga saab nii hästi neid lihased mõjutada ja paika tõmmata. Põhimõtteliselt ilmselt tänu sellele puusakõverusele oligi see parem õlg ka krampi läinud. Ja vasakult poolt kael oli ka pinges. Pärast tagasi minnes oli näha, et see õlakoht ei olnud tal ka enam nii valus kui enne, aga ikkagi midagi tal seal oli ja soovitas mul edaspidi enne trenni talle mingid soojendavat kreemi sinna määrida. Vot kus lugu, ma väga loodan, et tal on nüüd parem olla ja ehk jookseb ka sirgemalt :)

No comments: