Sunday, January 18, 2015

No see oli alles põnev võistlus :D

Läksin mina hommikul talli, (10min jäin hiljaks), olin ilusti varunud pool tundi peale panemiseks. Sain kasutada Aive ühekohalist treilerit (aitäh!) ja kui kõik olid eest ära läinud hakkasin siis hobust peale panema. Ja lõppkokkuvõttes kestis see protsess poolteist tundi ja umbes pool tallitäit inimesi olid vahepeal abis olnud. Täitsa õudneeee. Lõpuks saime nii, et ajasime treiku talliuste ette. Hullult libe oli ka muidugi mis tegi kogu protsessi palju keerulisemaks.
Saime siis liikuma hakata, minu õnneks olid seekord 85 soojendused ka platsil niiet jõudsin ühe soojenduse ajal raja ära vaadata ja jõudsin vabalt kõik valmis. Soojenduses oli Campari muidugi pea laiali otsas aga hüppas hästi. Parkuur läks ka hästi! Tempo oli hea ja ühtlane, pööretes ei jäänud vedama, jalad said kiirelt vahetatud ja no ma jäin täiega rahule temaga. Ise ka mingeid suuri kalasid ei teinud ja saime VI koha, hurray! Võibolla järgmine kord peaks isegi lootma, et ehk saab auhinnalisele ja üritama kuskilt lõigata ka, will see.
Meeter oli täiega jube :D Rintsut polnud kuna ta vedas just hobuseid see aeg ja no rada käies ma kaalusin maha võtmist, see oli lihtsalt nii raske ja kõrge ja okserid olid megalaiad. Polegi nii hirmsat meetrit veel näinud. Aga kuna raha oli makstud siis pidin ikka minema. Soojenduses oli okei aga kippus kogu aeg kaugeks jääma ja midagi nagu teha ka ei osanud selle vastu. Sõidus jäi ka kogu aeg kaugeks :D Campari oli selles mõttes ikka ÜLItubli, et vedas need laiad okserit kaugelt üle, ma olen väga uhke ta üle :D Samuti oli seal 2 rasket vahet mis mul mõlemad välja tulid mille on mul ka hea meel (Esimene vahe kohe okser-okser mingi sinkavonka peal 18.5m ja siis nurgast välja lattaed, 19m ja okser-lattaed süsteem). 1 lattaed tuli maha esimeses osas niiet 4kp. Umbes sellist tulemust lootsingi niiet jäin superrahule temaga seekord.
Tagasiminnes ilmnes, et tema ei taha ikka veel sinna väiksesse treikusse minna. Ja no ei tahagi ja ta läks juba nii paanikasse sellest libedusest (no ma ikka mingi 45 min proovisin ma arvan). Õnneks oli Kaaludel autos üks vaba koht, niiet ootasin 115 lõpuni ja panin siis hoopis nende auto peale Campari (aitäh!), kuhu ta läks umbes 10 sekundiga peale, Vot kus lugu. 115 oli muidugi äärmiselt raske rada pandud, juba ikka täiesti hullumeelsete okseritega niiet väga põnev oli vaadata vähemalt. Koju jõudsin vist mingi pool12. Selline põnev võistlus siis seekord.


No comments: