Friday, January 16, 2015

Campari on hullult tubli olnud.
Trennis olen üritanud teda rohkem välimise ratsme peale sõita ja samas ka kõrgemat kuklaasendit küsida, et ta ise ennast rohkem kandma hakkaks. Täitsa hästi on olnud kuigi nüüd viimane trenn natuke nagu hakkas vastu vahepeal ja siis mulle jõudis kohale, et ma vist liiga vara hakkasin talt nõudma seda (kohe trenni algusest) , pean ikka alguses soojenduseks laskma tal natuke madalama kaelaasendiga lõdvestada ja siis sealt hakkama ülesse tõstma teda. Galopp on talle ikka päris raske, enne pügamist läks ikka täiega märjaks kui üritasin teda natuke ennast kandma saada. Tükk aega siis vaagisin, et kas pügada ta uuesti ära või mitte ja siis no ikka lõpuks otsustasin, et pügan. Ja no ta oli täiega karvane tegelt, nagu selgus kui ajamiseks läks. Kaia siis pügas ta ära teisipäeval ja ta läks niiii ilusaks, ta lihtsalt meganunnukas näost nüüd.
Hüppetrennid on ka palju paremaks läinud, süsteemivahedes on suutnud ennast ilusti kokku võta ja no maha ei aja ka enam üldse nii palju. Viimane trenn nüüd oli ainult ligadi-lodagi, ilmselt seetõttu, et mul läks saapalukk katki ja ma sõitsin sokkidega ja no ma ei suutnud üldse olla seal seljas ja nii libe oli ja ma ei tea kuidagi ei olnud üldse nii kindel tunne seal seljas. Aga no midagi hullu ka ei olnud, 3 tõket tuli vist maha trenni peale, aga endale jäi selline veidi halb tunne sisse. Samas ei tahtnud palju hüpata ka kuna ta ei jaksa muidu võistlustel oma kossi tõsta... Eks siis näeb kuidas võistlused lähevad, loodame et ikka tõstab jalgu ja et mina suudan suuremad debiilsused ära hoida.

No comments: