Monday, February 9, 2015

Vahepeal olid kõik nii head trennid kogu aeg, et polnudki nagu midagi kirjutada. Aga eelmine hüppetrenn ma suutsin käru keerata niiet nüüd saan kirjutada millestki. :D
Mul oli kiire kuna pidin tööle jõudma ja trennid lükkusid seal edasi ja seetõttu hüppasin koos Rintsu ja Janekuga. Algul oli hea, lattaed tuli soojendushüpetel hästi välja, madalam okser ka. Siis kui okser kõrgemaks läks hakkas mingi kamm peale, samm ei tulnud välja, ta nagu ei reageerinud normaalselt jne. Esimene parkuur siis oli ka täpselt nii, et kui tahtsin teda edasi saata siis ta ei läinud, ja kui tahtsin tagasi hoida siis ta hakkas vedama. Ja Rintsu ütles, et hüpped polnud ka üldse nii head ja ümarad kui viimased trenni olnud. Jalutasin siis vahepeal ja hakkasin teist korda tulema, tegin mingi esimesed 2 hüpet ära ja siis läks okserile alla rõvedalt ja ma tirisin ta peale tõket seisma ja siis Rintsu ütles et ma olen veits taun eks. Ja siis, et ma hoiaksin pehmemat ratset, et ehk ma liiga palju juba hoian eest vastu. Ja no panin siis galopi korralikult korda ja lasin eest veits järgi ja siis tuli päris hea parkuur, õnneks, ma olin juba jumalast endast väljas :D Niiet noh, lõpp hea kõik hea, õnneks juhtus see viimane Rintsu trenn enne võistlusi,võistlustel poleks ma elusees seda ise nii kiiresti välja mõelnud. Et siis note to self: kui hakkab lampi alla vedama ja ei reageeeri normaalselt siis ilmselt hoian liiga palju eest vastu.
Muidu on ikka hästi läinud kõik, kogu aeg läheb paremaks ja aina mõnusam on sõita. :)

No comments: