Wednesday, February 18, 2015

Campucampuuu.
Ma pikalt ei viitsi võistlustest kirjutada, ta oli hästihästi tubli :) Ilusti reageeris, oli ühtlane sõit, sain isegi vahepeal juurde anda ja siis tuli ilusti kokku tagasi ja ei jäänud laperdama, pööretes ei hakanud vedama ega midagi - ühesõnaga tegi kõik mis kästi :D Auhinnalisest jäin mõned välja kuna seal käis mingi hull ajamine ja väiksed pöörded olid üsna nurgelised (seega ma ei teinud neid, kuna nii hea Campari veel küll ei ole, et neid oleks saanud ühtlaselt ja normaalselt teha, seega ei hakanud seal hullu panema). Aga igaljuhul ta oli vägaväga tubli kui ma suudaks meetrit ka nii sõita siis oleks supertore :D
Mul tõmmati 2 tarkusehammast välja seega ma suren kodus ja Kaia praegu ratsutab Campariga, kui hästi läheb siis ta vb kirjutab ka siia midagi põnevamat kui mina siia tavaliselt jutustan :D

No comments: