Monday, March 2, 2015

Nii, edastan siis Kaia muljed Camparist:
Käisin siis Camparyga sõitmas, kui Tess kodus suri. Päris põnev oli, sest ma olen temaga kunagi ammu ise ka sõitnud. Siis ta oli muidugi hoopis teistsugune, ikka päris traavel ja väga hästi iseseisvalt püsti seista ei tahtnud. Kui nüüd sõitma läksin siis mul endal oli alguses ka ikka päris kummaline, ma olen nii oma suure stabiilse Aktaioniga harjunud ja Campu on hoopis teistsugune.
Aga muidu ta oli ikka totaalselt teistsugune kui mina mäletasin, nüüd oli ikka täitsa tasakaalus ja suutis ühe jala teise ette panna. Traavis sõitsin alguses ette alla nagu ikka ja päris ilusti läks ja lõdvestas. Küsisin siis kõrgemat asendit ka ja ta oli selline mõnus ja kerge eest, mulle meeldis eriti see, et isegi kui ta natuke tahtis vajuda või vingerdada siis see oli Aktaionist hoopis erinev. Aktaioniga on ikka nii, et kui ta hea ei ole ja käe otsas tahab rippuda siis vajub ikka korralikult ja jõuga nii, et keera nagu mingit tanki. Aga Camparyga oli kohe tunda, et ta on koguaeg selline kerge ja lihtsalt käsitletav.
Galopp oli minu meelest kõige rohkem muutunud. Alguses tõstsin ja oli selline suht okei, aga siis sõitsin ja painutasin natuke ja siis üks hetk tuli täiega hästi sääre vahele. Hakkas palju paremini tagant peale jooksma ja ei vajunud enam kuskile, ma kujutan ette, et sellise galopiga oleks päris mõnus hüpata.
Üldiselt ma olin väga positiivselt üllatunud, et ta oli nii koostööaldis ja mõnus sõita.

Ja mina olen ka nüüd enam-vähem ratsutamisvõimeline ja olen juba natuke ise ka trenni teinud. Algul oli ikka selline vähe imelik kuna polnud pikalt sõitnud ja olin mingite valuvaigistite uimas kogu aeg. Aga nüüd viimased 2 trenni on nagu megaaaahead olnud. Hüppetrenn reedel - ma ise olin täiesti valmistunud, et tuleb mingi pask kuna ma polnud nii pikalt hüpanud ja no siis on alati see, et sammu ei näe jne. Aga ta tõmbas ise kuidagi nii hästi tõkkele, samal ajal kui ma hoidsin teda tõkke ees tagasi siis üldse ei vedanud, kohe lühendas. Megahea oli hüpata nii ja ma nägin nii päris hästi sammu ka. Soojendushüpetel küll alguses vajus ja nii aga parkuuris ei juranud enam selliste asjadega üldse. Ma nüüd täiega loodan, et see polnud mingi ühekordne ime. :D
Ja eile sain sõita nii, et ühtegi tõket polnud ja ma olin enamus trennist üksi maneežis, mine pekki kui hea oli sõita :D Ja Campu oli ka nagu niiii tubli, tegin traavis diagonaale ja asju ja ta üldse ei tahtnud vajuda kuskile ja ilusti tegi keskmist ja no üleüldse oli väga tubli. Galopis tegin ka diagonaale, ikkkaa oli ülitubli, ei vajunud ise enne traavi ega midagi kui ma võtsin ja püsis otse ja kõik. Ja siis tegin veel galopis sääre-eest ära ka mida ta tegi KA jumala hästi. Ta oli üldse nii tubli selles trennis, et ma ei või noh :D

Ja kuna ma pole Campust peaaegu ühtegi pilti siia pannud, siis ma panen ühe pildi, mis ma tegin emmele, et talle Campu uut tekki näidata :D


No comments: