Monday, March 9, 2015

Võistlused siis jälle :D
Ühest küljest ma jäin täiega rahule ja teisest küljest olin ülipettunud endas :D
Ehk siis 90 ta juba soojenduses täiega vedas tõkkele ja ma ei saanudki seda päris ära. Ja no parkuuris vedas siis edasi... ja no 1 tuli maha sest minna hakkasin kaugelt lükkama ja ronisin ise juba ette aga ta tegi sammu alla ja no siis tuli maha eksju... Muidu üritasin seekord natuke kiiremat sõitu teha ja ilmselt sellepärast ka ei olnud nii hea ja ühtlane kui oleks võinud olla aga vähemalt ma üritasin ajale ka seekord mõelda :D
105s oli positiivne et see ei tundunud absoluutselt kõrge :D Seekord Rintsu ütles, et ma ei sõidaks teda soojenduses üldse alla ja no siis tillerdasin seal pea laes ja sain vähemalt sellest lahti, et ta enne tõket enam ei vedanud, peale tõket tahtis ikka veits vedada aga soojenduse lõpuks oli juba päris hea. Okseril tegi mõned korrad juba väga head hüpped. Parkuur oli okeii, aga mis oli ülinõme, et ma tegin TÄPSELT SAMA VEA, ehk siis tahtsin lükata ja ronisin ette ja ta tegi sammu alla ja tuli maha. Nagu kes teeb KAKS KORDA sama viga järjest no see tegi mind küll enda peale väga vihaseks. Aga pärast seda siis võtsin hullult kokku ja istusin hambad risti lõpuni sadulas ja siis tuli mõned päris rasked kohad ilusti välja. See oli muidu kindlasti ühtlasem sõit, viimased 2 tõket läksid lähedale ja siis ta seal vajus päris korralikult... Aga üldiselt oli isegi parem kui ma lootsin see 105.

Halvad küljed:

  • jäi 1 soojenduses vedama
  • tegin 2 korda sama lolli viga
  • vajus mõndadel tõketel

Aga head asjad:

  • suutsin madalamas natuke kiiremat sõitu teha
  • 105 ei tundunud üldse kõrge
  • 105 soojendus oli juba päris hea
  •  peale esimest eksimust 105s suutsin kokku võta ja korralikult istuda
  • sain parima tulemuse mis ma olen saanud meetrises Campuga + see oli meie esimene üle meetri sõit + sain ühe osa meistrikate kvalifikatsioonist kätte 

No comments: