Wednesday, March 4, 2015

Campu oli viimases hüppetrennis üliihea!
Teadsin, et viimane trenn enne võistlusi ja kartsin, et ehk eelmine trenn oli ühekordne nähtus. Aga siis suutsin ennast rahustada ja mõtlesin, et läheb kuidas läheb ja lase hobusel hüpata jumala eest. Soojenduseks lattaial nagu ikka seal katsetas vajumist. tõkke mittevaatamist jne. Alguses ta ikkagi alati üritab, et äkki ma luban tal kuidagi lihtsamalt pääseda. Aga mingi hetk siis hakkas tööle ka. Tulime kahte okserit diagonaalide peal nurgast välja ja siis nurka (üheltpoolt siis pikk lähenemine ja nurgast välja suht lühike). Need tulid ka täitsa hästi, mu okserihirm on ikka täiega alles aga Campariga ma julgen vähemalt rahulikult istuda ja oodata ja mõned korrad tuli ikka megahästi välja lähedalt, täitsa isegi pauku oli kergelt tunda. Parkuur oli alguses mingi 90-100, tuli jumala hästi, nii hästi läks jälle tõkkele kui juurde andsin ja samas tuli tagasi ka ja ma nägin jälle täitsa adekvaatselt sammu ja no nii hea tunne oli seal seljas. Kõrgem parkuur oli siis mingi 105vms aga see tundus mulle päris kõrge täitsa masendav selles suhtes. Aga hästi tuli välja, natuke oli tunda, et hakkas väsima aga siiski hüppas puhtalt ja ma ise ka väga pange ei pannud.
Mulle tundub, et tal on energiat ja jõudu aina rohkem ja see teeb hüppamise ka palju paremaks (obv) ja no galopp on ka mingi hüppeliselt normaalsemaks läinud, mõned sammud vahepeal on juba nagu täitsatäitsa head.
Ja Rintsu tegi Camparile eriti uhke komplimendiga lausega: hüppab juba paremini kui Lakay :D

No comments: