Tuesday, May 10, 2011

Täna oli nii palav kui Lakayga sõitma läksin, ise ei jaksanud üldse midagi teha.
Alguses sõitsin siis jälle alla ja pikaks ja siis võtsin veits üles teda, täitsa ok oli, natuke nihverdas peaga aga ei midagi hullu. Siis tegin sääre eest ära sammus ja traavis.
Traavis suudan ainult täisistakus oma jalga liigutada nagu vaja, kergendades ei oska, nii haige. :D A ja vasak käsi tõmbleb ikka täiega, ma pean PINGSALT jälgima, siis suudan paigal hoida, aga ma ei saa ju kogu aeg jälgida, jube debiilik olen ikka.
Galopp oli hea ja pikk, alguses ei andnud eest nii hästi järgi kui tahtsin aga lõpuks oli tip-top. Ja no lõpuks jälle alla ja pikaks, mõnus oli.
Plats hakkab ainult väga sitaks jälle minema, sügav ja tolmab.

Pressuga sõitsin ka, alguses kordetasin. A kui valmis panin siis korra lükkasin eest ära ja ta ei läinud, siis andsin stekki ja ta PRESSIS MU VASTU SEINA!!! Räme valus oli, siis sai küll kolakat. Boksist välja tulles vehkis ka seal peaga külgratsmete vastu a no lõpetas ära. Kordel vasakule jooksis normilt, siis tegin suunaka, ja ta üritas ümber pöörata kogu aeg, siis tegime nii et Kaia hoidis ja ma ajasin piitsaga ja siis hakkas ilusti jooksma. Ok, sain ilusti jooksma ja siis selga ja täna ta oli seljas täiega tubli, läks ilusti edasi ja tuli tagasi. :)

No comments: