Sunday, May 1, 2011

1. ohver oli Anser. Tuleb alla küll, vahepeal veits vaidleb aga üldiselt täitsa kompu. Isegi galopis annab eest järgi, ma arvasin, et ta galopis ei anna, aga annab vägagi normaalselt. Hüppamisega on veits sitasti :D Selles mõttes, et ta kas a) ei lähe piisavalt edasi kui vaja juurde sõita, et samm välja tuleks ( mul polnud küll kannuseid peal, ehk see aitab) või siis tõmbab täiega alt ära ja ma pean talle vastu lõuksi tõmbama ja siis ta hüppab tagurpidi. Aga ma ei saa tal lasta ka kimaga minna, kuna ta ei vaata ise ÜLDSE sammu ja siis ta jookseb suvalt läbi. Ehk siis saab huvitav olema + ma ei mahu ta selga väga hästi ära :D
Käisin korra jälle Hurmi seljas kes oli normaalsem kui eile ma ütleks.
3s oli Pressu, kellega ma läksin platsile ja siis Kaia pidi järgi tulema Olkuga. Aga teda ei tulnud. :D Aga ma olin juba kordel galopi ka ära teinud ja siis mõtlesin, et ok, lähen siis selga, Kaia varsti tuleb ja leiab mu üles kui ma peaks koomas olema. Seisab ÜLIHÄSTI kui ma talle palgi pealt selga lähen, see suht awesome, sest enne ta ei seisnus isegi siis, kui teda eest kinni hoiti. Tahtis jälle taandada, aga andsin stekiga ja suht ruttu lõpetas ära ikka. Veits rapsis peaga ka aga no pole hullu väga. Siis korra pani alt ära kui auto tuli, aga see polnud üldse hullu ja ta ei ehmatanudki kui mingid tüübid värava taga Liinale tuutuasid umbes 10x. Korra tegi steki peale mingit kahtlast asja aga õnneks see oli väga leebe. Lõpus juba oli isegi juhitav niiet lootust on!
Ja viimasena Lakay kes oli nii nunnu täna. Tegin temaga samu asju mis ma kogu aeg teen, pole siin midagi kirjutada väga. :)

No comments: