Sunday, May 8, 2011

Lakay võistlustel

Reede õhtul läksime sinna, sõitsime hästihästi veits, Lakay oli täiega hea, ei passinud üldse seda võõrast platsi, supermõnus.
Laupäeval 90 soojenduses sain galopi täiega heaks aga parkuuris hakkas siblama. Vahepeal viisin jälle ise liiga alla ja kiskusin ta liiga eest ära, aga tuli puhas ja II koht, mingi 0,4 sekundiga vist.
105ga olin ise VÄGA rahul. Suutsin säilitada selle hea galopi, aga ta ei liikunud väga hästi ja tahtis kogu aeg sibama hakata, seega nägin roppu vaeva, et seda säilitada ja tuli puhas! Siis ümberhüpped oli kohe otsa ja ma olin TÄIEGA läbi. Ümberhüpetel kõiki väikeseid pöördeid ei teinud, kuna tundsin, et ta hakkaks kohe sibama ja sõit läheks koledaks, seega tegin osadel suuremad kaared ja sain V koha, jei, ise olin väga rahul, kuna pidin ise paljupalju vaeva nägema, et see ikka kätte võidelda :)
Pühapäeval 90 soojendus oli juba parem, Rintsu tuletas meelde, et ma liiga alla teda ei sõidaks ja oligi kohe parem. Natuke läks jälle sibama aga mitte nii palju kui laupäeval, tegin ühe väikese pöörde aga ühte teist ei teinud, kuna hüppe tuli lähedalt ja ei jõudnud peale takistust kohe pöörata. Jäin teiseks 0,03 sekundiga!!!! See on ikka megatase, ma veendunud, et stopperiga ei saa nii väikest aega mõõta adekvaatselt, liputaja reageerimine juba teine :D Aga see pliks, kes võitis oli väga õnnelik, niiet ega mul kade meel polnud, mulle meeldis teine koht ka väga! :) Rintsu ütles ka, et täitsa hea sõit aga käte vehin ikka liiga palju.
110 mõtlesin, et suren ,kuna seal oli see rõve valge plankudest Perila takistus sees ja see parkuur tundus KÕRGE. Pealegi pole ma varem Lakayga kunagi 110t puhtalt sõitnud. Soojendus oli enam-vähem, enne kui Rintsu tuli ei näinud eriti sammu, aga siis Rintsu tuli soojendama ja sai mind vaadata ja siis oli juba parem. Parkuuris sain täiega hea hoogsa aga pika galopi. Pöördeid ma alguses ei teinud, läksin ikka kindla peale ja ilusat sõitu tegema. ( See oli hüppa ja kiirusta, vaadake määrustikust järgi, kes ei tea). 6ndalt 7ndale oli seotud vahe ja ma sõitsin veits palju alguses edasi, mõtlesin millegipärast, et tulen küll 6ga aga peaks ikkagi sõitma ( ma harjunud, et Lakayl lühike galopp, aga enam üldse pole tegelikult) aga siis jäi kitsaks ja läks natukene alla. Aga siis kui 1. kord oli juba läbi sõidetud ja uuesti hakkasin siis mõtlesin ,et vohh, hüppab küll ja tegin veits pöördeid ka. :D Lõppkokkuvõttes IV koht ja ma MEGAÕNNELIK selle üle, nii tubli Lakay ja ma ise olin ka täitsa ok, nii tore!
Ühesõnaga 1. võistlus kus ma ei võitnud see aasta aga ma pole KORDAGI see aasta veel NII rahul olnud ei enda ega Lakayga. ( Kuigi kui Lakay mind Ruilas päästis oli ka päris kena :D)

Aa ja parim - räägin Madisega juttu ja siis ta küsis, et kuidas läheb. Ma ütlesin, et no ikka sõidan karvase Lakiga ja värki. Madis siis, et püga ära, ma selle peale ,et tahaksin küll jah aga ma ei saa, ta on õues öösiti. Madise nägu oli väga koomiline selle peale :D:D:D Ega vist jah ei leia palju võistlevaid hobuseid, kes öösiti õues elaksid :D

No comments: