Monday, May 23, 2011

Ilgelt hea trenn.
Sammus siis alguses võtsin päris palju ratset ja painutasin teda üsna palju, et ta tuleks ratsmele järgi ja ei hakkaks vastu. Ta tuli küll, alguses lõksutas veits aga see oli korraks ainult. Siis sõitsin alla pikaks, üritasin mõelda, et ma hoiaks oma jalad paigal ja ei ajaks teda üle ja siblima. All oskab ta ideaalselt joosta, kui Lakay teha oleks, siis ta vist muud ei teekski kui jookseks nina maas. :D
Kuna ta nii hästi tegi, siis võtsin suht ruttu ta üles ja täna ei hakanud üldse vastu, viimased trennid on ikka natukene juranud. Ise mõtlesin kogu aeg, et ma ikka ei kergendaks liiga taha, et mu jalad oleksid paigal, et ratse ei läheks liiga pikaks, et vasak käsi ei tõmbleks ( see ebanormaalne palju võib ühel inimesel istakuvigu olla :D).
Ta oli täiega hea, again. Tegin natukene samm-traav üleminekuid, tükk aega pole nendele keskendunud. Esimene üleminek oli jura, siis mul oli kohe, et okei, nüüd peab hakkama jurama. Aga peale seda tegi kõik ülejäänud ilusti. Siis Rintsu tuli ja ütleks ,et ma näitaksin sääre eest ära. Alguses sammus veits juras, siis andsin stekki sääre taha, Rintsu ütles, et painutan liiga palju, üritasin siis vähem sisemist ratset võtta, enamasti õnnestus. Ja siis traavis, milles ma tegelt üldse ei oska, aga Rintsu seletas ja õpetas ja täiega hästi tuli välja. Kui ta ei reageerinud nii hästi, siis võtsin sammu korra, lükkasin, ja siis tegin traavis edasi ja lõpuks tegi nii ilusasti, eriti teiste poole :D.
Galopis jälle üritasin mõelda, et JALAD ja VASAK käsi paigal, mu ainuke normaalne jäse on parem käsi, kui ma seda üle kaela ei vea :D.
Ja siis tegin nii, et kui andis kontakti heaks, siis sõitsin rahulikult sääre ülemise osaga edasi ja ta läks superawesomiks ja Rintsu oli ka ,et mingi megahea, et pool aastat tagasi poleks unes ka osanud näha, et nii head galopi jookseks Lakay.
Lakay oli üleüldse täna niinii mõnus ja koostöövalmis ja siis sai ta heaks sõita, kuna ta kuulas nii hästi. :)
Pressu lonkab, või tegelt enam ei lonka. Tal veits hoidis jalga, ee, reedel? Siis eile lasin tal ringaias joosta, ikka veits oli käiguvahe aga megamega vähe ja siis Liina ütles ka, et homme võib kindlasti juba teha temaga midagi. Täna siis kordetasin alguses paremale, kõik ok. Aga vasakule oli ikka käiguvahe sees, vasakut esimest jalga hoiab kuidagi. Niiet ma ei saa vist ikka sõita temaga praegu.
Ja siis hiljem tegin talle veits boksiõpetust mille peale ta suht paanikasse läks, kuna ta oli üksi tallis ja ei tohtinud UKSEST välja minna - see oli meeletu traagika tema jaoks, täielik wuss ikka.

No comments: