Thursday, May 5, 2011

Täna hüppasime.
Tegin kapslisse augu juurde, enne oli 2 varianti, et kas liiga lõdva või liiga tugevalt, nüüd siis nii enam-vähem ok. Ja võtsin auguraua platsile kaasa, et saaks hüppejalused, mis mulle juba viimased pool aastat ebaühtlased tunduvad võrdseks panna, aga nüüd tundusid need täiesti võrdsed.
Soojendus oli okei, galopp ei olnud KÕIGE parem aga kõvasti parem kui eelmine hüppetrenn, täna jooksis ikkagi pikalt ja normaalselt. Siis tulime hästi madalat risti, mis ei tulnud väga hästi. Aga seejärel Rintsu ütles, et me ei jätaks hobuseid viltu, võtaks ka kurvi peal takistuse ees täiesti otseks ja jälgiks, et sisemist ratset ei oleks rohkem kui välimist ja voila, palju parem.
Peale seda tulime mingit okserit, ma üritasin oma käsi ja jalgu paigal hoida, mis mul teatavasti äärmiselt keeruline ülesanne on. Rada oli okei, korra viitsin ise alla ( JÄLLE) aga üldiselt hea. Siis passisin veits kuni teised hüppasid seda ja veits kõrgemat. Ja siis Rintsu tõstis mulle veel ja siis tulin ühe raja veel mis oli ka suht ok, ainult 1 okser oli üsna väikesest pöördest ja ma ajasin ta seal üle ja siis ei tulnud samm välja, 2x järjest nii. Kolmas kord siis Rintsu ütles, et ma ei ajaks ja siis ma tulin rahulikult ja voila, tuli täiega hästi.

No comments: