Sunday, February 6, 2011

Laupäeval sõitsin, alguses oli halvem kui tavaliselt, aga olin tubli ja ei läinud närvi ja lõpus oli sama hea kui alati.
Pühapäeval olin maailma kõige tublim pliks ja sõitsin Lakay, jälle alguses oli imelik aga pärast oli väga hea. Siis sõitsin Hurmiga kes on suuuur torikas, väga midagi ei oska. Istusin selga siis tundus ilgem puulõug ja üritas kogu aeg traavi minna. Aga siiiiis painutasin ja painutasin ja lõpuks läks isegi ratsmesse ja sain isegi sääre eest ära astuma. Sammus küll, traavini ma ei jõudnudki, ta oli ka nii läbi lõpuks sellest sammust, et ma ei hakanud piinama.
Siis Sõitsin Benefactoriga, kes ka torikas, aga mitte NII koljat. Ta ka tahtis ilgelt joosta + läks lampi rämedalt üle ratsme ja viskas pea lakke, alguses. Meganärvi ajas, aga tegin pmts sama jura ja läks palju lihtsamini ratsmesse aga sääre eest ära oli raskem, aga lõpuks läks. Ja temaga tegin traavi ka, mis oli suuht ok. Vahepeal mingi ühes koos üritas lampi 4 x järjest ära tõmmata, pani lampi pea lakke ja lõua blokki. A no ma ei lasknud kordagi, siis lõpuks lõpetas ära ja oli tubli hobune :D
Siis ma andsin veel trenni.
Ja siis ma tegin veel 18 boksi.
Megatubli pliks :D

No comments: