Sunday, February 20, 2011

Laupäeval andsin Martale trenni ja siis sõitsin Anserit ette. Ta oli ikka väga kahtlane, erinevad reaktsioonid sellele, et ma võtsin ratsme kätte ja surusin säärega olid järgnevad: a) viskas tagant üles b) hüppas õhku c) tegi pukki d) hüppas kõrvale e) tõusis küünlasse. Peale selle vehkis ta ka täiesti suvalistel aegadel niisama tagumiste jalgadega. Aga ma ignosin neid huvitavaid nähtuseid ja lõpuks isegi läks heaks, sai aru ja jooksis ilusti ratsmes.
Pressuga ratsutasin ka JA TA TEGI PUKKI. Kaial oli ilgelt naljakas, mul polnud :D Pmts läksin selga ja surusin traavi ja siis tegi paar korda. Aga õnneks nii aeglaselt, et ma ikka jäin selga, pärast jooksis ilusti.
Lakayga tegin lühidalt, ta oli täiega hea, galoppi ei teinud, kuna pinnas sitt.
Pühapäeval sõitsin Pressuga. Istusin selga, hakkasin sammu proovima tõmbas jälle selja küüru ja hakkas pead alla panema aga ma tõmbasin kohe pea üles ja siis ta ei jõudnud õnneks pukini, rohkem ei üritanud ka. Vasakule oli ok, paremale täiega hea, pm ratsmes jooksis, ülicool.
Siis sõitsin veel Anseriga, kes täna viskas ainult korra tagant üles ja oli täiega hea ja ilusti ratsmes, palju parem kui eile. Veits hüppasin ka temaga madalamaid, ta ei tea ikka üldse kuhu minna, siis kui ise andsin tõukel märguande siis tuli hästi, aga ta ise ikka üldse ei oska vaadata.
Lakayga tegin jälle lühikese trenni, ta oli ülihea - pehme, mõnus ja staabilne ja heahea. :)

No comments: