Tuesday, February 8, 2011

Eile oli megatuuline ilm + mingit paska sadas taevast alla. Igaljuhul sõitsin Liina grupiga samal ajal ehk siis läksin pimedama poole peale, et mul rohkem ruumi oleks. Aga seal on pime ja seal on mingi metsatukk + tuul puhus = Lakay polnud väga õnnelik. :D
Aga ma olin jälle maailmakõigerahulikum pliks, ma reaalselt rahustasin kõva häälega ennast, mitte Lakayd, et ma närvi ei läheks, sest traav oli niiiiiiiiii pask millegi pärast. Aga no siis olin rahulik ja värki ja tegin ja tegin ja tegin ja lõpuks läks heaks.
Galopp oli ÜLIhea, kohe suht pikk ja lõdvestunud ja tuli ratsmele järgi ja no hea-hea. Seal pimedama platsipoole peal tegelt palju parem pinnas, ülisuur vahe eilse galopiga.
Ja siis sõitsin Oliveri peale kuna ta juras grupis ja sain ta isegi väga heaks lõpus, success, kuigi kui teised ära läksid siis tal oli hetkeline soov samuti platsilt kahe jala peal lahkuda. :D
Täna ei lähe, sest laulupeoproov, kui meeldiv.

No comments: