Monday, February 7, 2011

Esmaspäeval oli Rintsu trenn, NII HEA OLI JÄLLE TREENERIGA SÕITA.
Alguses oli jura siis ma läksin veiiits närvi. Aga siis Rintsu ütles, et ma tõstaksin veits Lakay kukalt ülespoole ja ma mõtlesin, et ma ei saa, aga siiski sain ja siis läks juba palju paremaks. Siis sammus pidin ratset veits pikemaks laskma, ma sammus kroogin teda liiga kokku ja siis tal läheb samm liiga lühikeseks ja no siis ma andsin veits ratset pikemaks ja momentaalselt läks samm palju pikemaks, ehk siis väga hea. Siis tegin samm-traav üleminekuid mis liiga head polnud aga lõpuks isegi veits hakkas tulema. Sääre eest läks jälle väga hästi ära ja taandas ka hästi. Siis galopp oli alguses mingi ÕUDUS. Libe oli ja ta oli MEGArõve. Siis Rintsu rääkis ja rääkis ja siis ma üritasin ennast ilgelt maha rahustada ja lihtsalt teha neid asju mis kästakse. Ehk siis välimist rohkem järgi, et ma teda jälle liiga kokku ei võtaks ja rohkem painet aga ta ei TULNUD üldse järgi sisemisele ja noo nii rõve. Ja siis tegin ja tegin ja lõpuks läks okeiks. Ja siis tegin veel. Ja siis läks heaks. Ja siis tegin suunaka ja oli ÜLIHEA. Ehk siis success, ma pean ikka õppima sitta kannatama. :D
A siis ma andsin trenni ja käisin Benekal seljas, kes oli täiega ok ja siis pärast oli sellel tüdrukul ka vist parem. :)
Siis käisin Anseri seljas kes oli päris halb aga mul polnud aega ka, et teda korda sõita. :D
Siis käisin Olku seljas ka, sõitsin teda peale, lootuses, et siis äkki Kaial okim kui ta tuleb. :D Noooo suht ok isegi, täiega teistsugune kui Lakay ja veits keskendumisraskustega, aga kui heaks läks lõpuks siis oli päris hää, ma jälle pidin ruttu tegema ei saanud seal väga jokutada.
Vot nii. :D

No comments: