Sunday, January 30, 2011

Võistlused läksid jumalast hästi!
85s sain megalühikese soenduse teha ja seal oli NII vähe ruumi ja suht palju hobuseid soojendasid korraga ja üldse ei mahtunud ära ja aega ka ei olnud ja siis Lakay oli selline närvihaige aga no hüppas enam-vähem, sammud hästi välja ei tulnud aga madalad olid siis polnud hullu. Parkuuris mõtlesin ilged pöörded välja aga ei saanud neist ühtegi teha, kuna no kodus pole hüpanud ju ÜLDSE ja ikka täitsa lambist tühjast kohast selliseid kannakaid ei tee, kui enne harjutada ei saa. Aga puhas ja VI koht millega ma olin väga rahul, sest siiski ilma trennita pm puhas teha on väga hea.
Meetris siis läksin täiega kindla peale ja mõtlesin, et selle üritan lihtsalt esimese osa lõpuni ära sõita, et siis megahea. Aga siis sai juba terve maneeži peal sooja teha ja ma sain ta korda sõita ja soojendushüppeid sai ka nii teha, et iga sekund ei tulnud keegi ette. Ja siis hakkasin sõitma ja proovihüppel ajasin veel lattaia maha, aga see oli hea, sest ma sain aru, et liiga aeglane tempo ja et vaja talle üks latakas ära anda. 1. siis andsin ära selle lataka ja tempo sain ka okeiks. Ja ÜLIOK oli, ta oli väga tähelepanelik ja ma nägin ka sammu jälle mingi ime läbi, ülimõnus! Ainult peale 10ndat ma unustasin takistuse ära ja õnneks avastasin selle enda nina alt suht siis tegin mingi kiirtrajektoorikorrektuuri ja siis ta läks ofc alla sest ma läksin täiesti suvalt sinna ju peale aga andsin steki ja hoidsin keha taha ja õnneks läks puhtalt. 12 olid lained, mis mulle ei meeldi ja kuna see oli nurka siis passis Lakay ka neid aga stekk jälle aitas õnneks. Aga ilus sõit oli minu meelest ja sammud tulid välja ja värki ja suutsin ühtlast tempot ka hoida. Ja siis olin kogu aeg 1. kuni KOSTJA tuli VIIMASENA ja tegi mulle mingi umbes viie KÜMNENDIKUGA pähe. Ehk siis ülihea 2. koht arvestades, et olen hüpanud enne 2x umbes 60cm lattaeda.
Ehk siis vägaväga kordaläinud võistlused. :D

No comments: