Monday, January 31, 2011

Esmaspäev.
Sitt pinnas, niiet galoppi üldse ei teinud. Siis oli tuul, mis tähendas, et ta pani mingi iga minuti tagant sääre vahelt ära, sest ta ehmatas. Ja natuke kange oli ka eest. Tähendab paremale oli ÜLIhea aga vasakule oli veits kange. Kuigi kogu aeg mul parem pool sitem olnud, siis eile oli vastupidi. Ja siis ma läksin meganärvi ja ruumi oli ka suht vähe. AGA siis ma lugesin 10st ettepoole numbreid ja lugesin omale pastelseid roosasid ja helesiniseid värve ette ja mingi rahustasin seal ennast kõva häälega maha ja siis EI hakkanud rapsima ja siis tegin hästi palju sammus vahele ja siis LÕPUKS oli vasakule ka ok. Aga ma pole ammu nii närviminemise ääre peal olnud. :D

2 comments:

Karine. said...

Ma võiks ka nii tasakaalukas olla :)

Tessuu said...

Ei tundnud ennast väga tasakaalukana, pigem nagu mingi vaimse hälbega veits :D