Monday, January 17, 2011

TÄNA SAI SÕITA! Ok galoppi ei saanud, aga traavi vähemalt sain. Mõtlesin siis kohe, et sõidan nii kaua kui saan heaks ja enne ära ei lõpeta kindlasti kohe mitte.
Ja ta käis enne grupis, so oli suht selline närvar ja ta seisnud ka kaua, seetõttu oli eest kange. So rahustasin teda kogu aeg häälega - kõrvalt võis päris põnev olla I imagine ja siis painutasin teda mõlemale poole kogu aeg. Ja ikka PÄRIS kaua võttis aega ma imestan, et ma närvi ei läinud. Mingi 20 minutit ma usun lihtsalt painutasin sammus mõlemale poole kordamööda. Siis traavis sama jura ja vahepeal jälle sammus ja jälle traavis. Taandasin ka veits aga no tal see ikka veits debiilne, tahab pead lakke visata. Ühesõnaga megaime et ma närvi ei läinud selle pasa peale.

AGA! Lõpuks tasus ära - ÜLIHEA OLI traavis. täiega pehme ja mõnus ja toetas ja läks mõlema sääre eest ülihästi ära ja no ammu pole nii hea olnud.

Ainult ma suht kindel, et homme enam ei kannata pinnas sõita, niiet kogu see jura mis ma täna tegin ilmselt nullistub :D

No comments: