Tuesday, January 18, 2011

1) Teie, kes te seda blogi loete PALUN kirjutage selle postituse alla ,et te seda teete. Ma tean, ma ise kunagi ei viitsi seda teha, kui keegi palub. Aga ma tõesti tahaks teada kellele ma kirjutan, siis ma tean ka kuidas ja millest kirjutada, et teil ka natuke huvitavam lugeda oleks. :)

2) Täna oli pinnas juba selline, et enamus inimesed peaksid sõitmiskõlbmatuks, aga meie Kaiaga siiski läksime. Tegin pm sama asja mis eile, täna polnud enam nii kange. Traavi sain aga megavähe teha ja siis ka kopedas tihti, niiet sellest pole väga midagi rääkida, kui suutis joosta oli hea. Tegin taanduseid ka, hakkab ikka vastu aga paar tükki sai juba nii ka tehtud, et ei visanud pead üles.
Boksis Lakay tahtis Offile jalaga anda ja ma jäin vahele, sai jalaga vastu. :D Siis lõi Urmi oma huge koluga mulle vastu pead, jäin ilmselt veel lollimaks. Ja kolmandaks viskasin ma hobuseid ringaaiast välja tuues omale raudtala jala peale. Mõnus :D

8 comments:

Triin said...

Mina loen

Karine. said...

Ma loen kaa :)

A said...

Mina ka juhtun siia vahel harva.

Sirle said...

Mina ka :)

Kati said...

ma kah loen .

Camilla said...

Mina loen ka

Maris said...

Mina olen ka mõnikord piilunud- eelkõige nüüd talvel, et spioneerida, kuidas pinnas on ;) Ja mida põnevat Rintsu trennis teinud olete :)

Anonymous said...

mina kaa...!! :D